31 Ekim 2012

İnanmıyorum: Geri döndüm!!!



Aman Allah'ım!!!Ben kaç yıldır buralarda yokum acaba??? Şifremi unutmak üzereymişim!! :)
Herkese merhaba! Yani hala birileri buralardaysa...

Hani son yazıma bakan kişi "Amma da gezdi bu hatun" diyebilir...
Keşke gerçekten öyle olsaydı.

Bir süredir (tam olarak geziden döndüğüm gün olan 10 nisan 2012 tarihinden bu yana demek daha uygun sanırım) çağın vebası ile yakinen tanışmış durumdayım. :)
Tabii ki, kendisi ile birbirimizi sevmedik. Ama çaresiz bir süre kendisinin varlığına katlandık. Sonra uzaaaak çoook uzaaakkk yere yolcu ettik, dileriz ki bir daha karşılaşmayız.

Allah kimseyi sağlıkla sınamasın.

Hayır, ne yazık ki bu savaşı kazanan kahraman ben değilim. Keşke ben olsaydım...
Kim olduğunu yazmayacağım ve bu konuyu kapatacağım; sadece kayıtlara geçmesi için söylüyorum ki onunla gurur duyuyorum.

Her neyse.

Kapanışı gülümsetecek bir şekilde yapayım:

Sevgi is back!!!! :D

Esen kalın....

Not: Bu hastalıkla savaşta herkes her zaman şanslı olamıyor ne yazık ki. İnsan yaşamadan da yaşayanın ne çektiğini anlayamıyor. O yüzden samimiyetle söylüyorum; inanın destek (hem hastalara hem yakınlarına) çok ama çok önemli. Belki sizde birilerine destek olmak istersiniz diye Bir Nar Bin Hayat projesinin linkini burada paylaşıyorum.

8 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

cok cokgecmis olsun canim, artik sanki olagan bir durum halinegeldi o kadar cogaldiki,ben bile kesin birgün karsilasirim gözüyle bakiyorum neden bilmiyorum,Allah korusun diyorum,kendinize iyi bakin,hosgeldiniz!

öykü dedi ki...

CAGIN VEBASI DERKEN
BEN DOGRU ANLAMADIM DIMI SEVGI?

LUTFEN OYLE DEGIL DE BANA


LUTFEN..

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Terazi Kızı, çok teşekkür ederim.
Allah herkese her şeyden önce sağlık versin.
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykü insanıııııı!! :)
Nasılsın tatlım? Umarım yüzün hep gülsün. :)

Cancanım, isterdim ki öyle değil diyebileyim ama diyemiyorum.

Halimize çok şükür.
Üzülecek bir şey yok artık. Geçti gitti. :)

O yüzden sakınnn endişe etme ve üzülme.

Biz neler atlatmadık bunu mu atlatamayacağız bebeğim? ;)

Çok öpüyorum seni

suyun güncesi dedi ki...


Bugün nar yazımda dediğim gibi
"hikayeleri biz başlatmayız ki biz sonlandıralım"
Hoşgeldiniz.....

Imge dedi ki...

Sevgicim,

Sen değilsin, ama çok yakınının mücadelesi birlikte yaşamışsınız anladığım kadarıyla. Aynı şeyi bu yaz biz de yaşadık, şimdilik mutlu sondayız bakalım. Ve sanırım siz de öylesiniz. Umarım bir daha kendisiyle hiç karşılaşmazsınız diyor, neler hissettiğini anladığımı ve destek olabileceğim bir şey varsa buralarda olduğumu bilmeni istiyorum..

Buraları fazla boş bırakma artık dönmüşken, daha sık yaz olur mu? :) Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkür ederim Suyun Güncesi :)
Artık daha sık burada olmaya çalışacağım.
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

İmgeciğim daha yeni görüyorum mesajını. Çoook teşekkür ederim. Allah sizlere de bizlere de ve tabii bu hastalıkla mücadele eden herkese kolaylıklar versin.