6 Mart 2012

Magnetic Oje - Golden Rose

Ah bu da mı başıma gelecekti? Elimde mıknatıs, "1..2..3.." diyerek sayarak modayı takip ettiğim günleri gördüm ya, artık ötesi olamaz benim için!! :))



Bugün Golden Rose'un Magnetic Ojelerinden 2 farklı rengi aldım (9 ve 11 numaralı renkleri) ve ilk rengi denedim. Yani fotografta gördüğünüzün aksine oldukça koyu bir renk ama dedim ya, epey güzel oldu.

İtiraf edeyim ellerim titrediği için başta biraz zorlandım ama sonra hoşuma gitmeye başladı. Çünkü ortaya çok keyifli işler çıktı.Özellikle baş parmaklarım çoook şık oldu!!! :)

Sanırım yarın fotograftaki renkten de alacağım.

Kendi ellerimi karanlıkta istediğim gibi fotograflayamadım ama yarın güzel bir kare yakalarsam eklerim.

Sizde deneyin derim.

Unutmadan...Bir de yıldızlı versiyonu varmış, bizim kızlar söyledi. ;)

Hiç yorum yok: