4 Mart 2012

Kar Yağarken Bir Dostla Sohbet Edip Kahve İçmekten Daha Güzel Ne Olabilir?


Cevap veriyorum: Aynı dostla alışveriş yapmak!!!

Öğlene doğru bir zahmet uyanıp kahvaltımı yaptıktan sonra (yani güne başlayalı sadece 25 dakika olmuşken) gelen telefonda bana "hadi kahve içmeye dışarı çıkıyoruz" emri verildi. Sen istende ben çıkmamm mııı Kobican, diyerek 20 dakikada dışarı koştum. (Bir de kadınların hazırlanması uzun sürer derler...Yalan, kocaman bir yalan!!) :)

Starbucks'ta kahve içip keyifli bir sohbet yaptıktan sonra hadi bir de alışveriş yapalım dedik. Yaptık tabii. Beylerin kesesine bereket!!



Yürürken kar yapmaya başlamıştı zaten, şu an evdeyim ve hala ufak ufak yağıyor. Dışarda olması kadar izlemesi de keyifli. Şimdi hemen çayımıda hazırlıyor ve keyfini sürmeye devam ediyorum.

Bu da böyle bir pazar yazısı işte...Keyifli pazarlar dilerim. :)

4 yorum:

öykü dedi ki...

Sana da keyıflı bı pazar gunu olsun

guzel gecırdıgıne cok sevındım Sevgı Insanı:)

Sevgi Küçük dedi ki...

teşekkürler Öykü insanı! :D
umarım sağlığın daha iyidir

NarincE dedi ki...

Oh ne güzel geçmiş günün, ben çok yoruldum bugün. Yatağa gidip sızmayı düşlüyorum. Ama ütü bekleeyor beni:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Ütüyü eve döner dönmez yapmıştım ve inanır mısın öğlene doğru kalkmama ragmen saat 20:30 da gözlerim kapanmaya başlamıştı. Tabii ki hemen yattım :)))))
(Nispat gibi oldu ama neyse!) :)