11 Mart 2012

Haftasonu...A.K.A: Pazar


En sevdiğim gün geldi çattı: Pazar!
Bende pazartesi sendromu daha yeni yeni başlayan bir şey, o yüzden pazarı hala en favori gün olarak sayıyorum. Çünkü mantığım şu, bugün pazar olduğuna göre haftasonu tatiline 5 gün kaldı!!
:)
Birazdan işle ilgili bir şey yapacağım.(Pazarları sevmediğim tek an bu, ama Allah'tan anlık bir şey de çok zaman harcatmıyor bana)
O zamana kadar kitabımı okumaya devam edeceğim. Kobican'ın "Hızla okunuyor, akıcıydı" demesine karşın gitmiyor yahu gitmiyooorrr! (Baudolino'yu okuyorum)
Geçen hafta cumartesi günü etkin olarak okumaya başladığım kitap hala elimde, resmen ayrılmaz bir parçam (hukukcası: mütemmim cüz) oldu. Böhüüü...Bir kitap beni boğmadıkça kaç sayfa olduğuna bakmam ama bu 536 sayfaymış diyeyim siz ne kadar sıkıldığımı anlayın. Hakkını yemeyeyim, aralarda kaptırıp 30-40 sayfayı hızla okuduğum oluyor ama sonra birden hızım düşüyor..Kitabı kenara bırakıyorum ve başka şeylerle ilgileniyorum. Tam olarak şu an ki gibi. :)
Kitap okuyup işle ilgili işlemi yaptıktan sonra tekrar kitaba döneceğim. Bir yarım saat daha boğuşur sonra da ütü faslına geçerim.
Klasik bir pazar seromonisi olan ütü, biz bayanların en baydığı iş olmanın yanı sıra "Neden açılmıyor bu kırışıklık yaaa" sesleri ile tatlı bir senfonidir aynı zamanda. (Doğru tahmin, ütüden haz etmiyorum!)
Ardından tekrar kitaba döneceğim ama okuyamayacağım muhtemelen, biraz tv izler biraz Egeler'in geçen haftaki bölümlerine kulak kabartırım.
Ve tabii bloglara göz atarım.
Ardından gene tembellik...gene kitap...gene bıdıma...yemek araları....yarın ne giysem düşünceleri...kitap....söylenme...kitap....uyku!
İşte bir pazarın daha sonuna geldik. yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
Yeni bir haftasonunda görüşünceye dek esen kalın!!

Not: Kullanılan görsel netten alınmıştır.

2 yorum:

mine dedi ki...

çok tatlısın hafta sonuna 5 gün var ha, herkes böyle düşünebilse : ) eco'yla hoşca vakit geçirmen dileklerimle... baudolino kolay okunanlarından genelde hep şikayet alıyor diğer kitapları : )

Sevgi Küçük dedi ki...

teşekkür ederim, sevgili Mine. :)

eco ömrümü yedi resmen!!!! ama haklısın, okurken aklıma gülün adı ve kitaplıktaki diğer kitapları geldi. :((((
o kadar yorucu bir kitap değil, okunuyor da..bunları kabul ediyorum ama bitmediii yaaa bitmediii!!! ühüüüü...

300 sayfadan az kaldı...tesellim bu ;)
keyifli pazarlar dilerim.