25 Şubat 2012

Reklam Arası

Bu aralar dilime takılan ve "çıksa gene izlesem" dediğim bazı reklam filmlerini sizinle paylaşmak istedim. Sıralama beğeni önceliğine göre değil, tamamen doğaçlama!! :)

Turkcell Nar Reklam Filmi:



Bunaldıkça

Hayyyyydiiii liiiii liiii liiiiiii yaaarrrr

diye sayıklayan birine izlettirilebilecek en uygun reklam kesinlikle bu! Dilime öyle bir yapıştı ki anlatamam! Hele sonlara doğru "Her yöne konuşup me-saj-la-şa-lım" kısmına geldiğimde kendimiden geçiyorum. E malum, genelimiz kapı gıcırtısına oynar. Benim ne eksiğim olsun ki?

Biscolata Pia ve Biscolata Mood Reklam Filmleri:



Firma reklamları ilk çıktığında o kadar etkilenmedim. Çevremdeki bayanların aksine, "Hmmm..." dışında tepki göstermedim. Ama zaman geçip yenilerini izledikçe tepki "Yok böyle bir şey!" kıvamına geldi.

İtiraf ediyorum, utanıyorum! Çünkü halen gösterimde olan Axe reklamı dahil kadınları sadece fiziken ön plana çıkaran ve seks objeleri gibi gösteren tüm o reklamlara atıp tutan ben, bu reklamları gördüğümde dağıldım.



Fazla söze gerek yok, utancımla yaşamayı ve bu reklamlar ekrana geldiğinde çaktırmadan izlemeyi öğreneceğim. Ve sırf inandıklarım uğruna, bu iki reklam filmini de izleyerek tüketeceğim!!!! :)))

Vodafone Çekmiyormuş Reklamı:

Genel olarak tüm operatörlerin reklam filmlerini yaratıcı buluyorum. O yüzden Turkcell ile başladığım reklam kuşağıma bu kez Vodafone ile devam ediyorum. Bu da oldukça "oynak ve akılda kalıcı" bir reklam olmuş.




Molped Reklamı:

Aslında bu kızdan hiç ummadığım bir oyunculukta olduğu için reklamı iki kere çok sevdiğimi söylemeliyim. Resmen gözleri ile herşeyi anlatmış, çok takdir ettim.




Ikea Yeni Yıl Reklamı:



Biliyorum tekrarını izlemem çok mümkün değil. Ama dilime takıldı bir kere çünkü çok sevdiğim bir parçayı böyle tatlı bir jingle haline getirdikleri için çok beğendiğim bir reklam. Özellikle Noel Babaların "Ho ho hoo" diyerek eşlik etmesi, bu arada göbeklerini tutmaları çok sevimli kılmış.

İpragaz Pissi Reklamı:

Aslında köpeklerin sadık, kedilerin ise ne kadar çıkarcı ve güvenilmez olduğu üzerine kurulu serinin ikinci filmini  köpekleri daha çok sevmeme rağmen çok beğendiğimi itiraf edeyim.




Reklamlar (şimdilik) sona erdi.

Keyifli haftasonları dilerim.

Hiç yorum yok: