27 Şubat 2012

The Artist Hakkında Bir Yazı



Hayır yazıyı ben yazmadım. Ama bir gün belki oralarda da yazarım belli mi olur? :)

Yazanı tanımam ama her ne kadar "Hugo"cu olduğu belli olsa da, The Economist gibi bir dergide bu makaleyi yazdığı ve ödül almış bir filmi bu derece ağır eleştirebildiği için çok cesur buldum. Hele son cümlede koptum.

Yazının altındaki yorumların bir kısmına katılsam da gene de ben insanların sanat yapıtları ve sanatçılar hakkındaki duygu, düşünce ve eleştirilerini özgürce yazabildiği bu ortamı çok sevdim. Bizde olsa taşlarlar yazarı...Üstelik bırakın bu kadar ağır yazmayı, hiç ağır bir şeyler yazmasa da sırf "Aman o ödüllü bir sanatçı" diyerek taşlarlar.

Tecrübe ile sabit!!! :)

Ama bu tür baskılar beni durdurur mu? Tabiii kiii hayııırrr!!! Eylemlerim devam edecek. Beni izlemeye devam edin anacııımmm :)

Bu sene aday olan hiç bir filmi henüz izlemedim ama yakında tek tek izleyeceğim. O zaman bende bir şeyler karalarım belki.

Kapanışı klişe bir cümle ile yapayım:

Bu seneki Oscar ödülleri kendinden daha uzun süre bahsettirecek gibi sayın seyirciler... :)

Hiç yorum yok: