18 Aralık 2011

İstanbulname Samsun Devlet Opera ve Balesi'nde! Yuppiiii :)


Daha önce size İstanbulname'den bahsetmiştim ama buraya tıklarsanız hatırlamanıza yardımcı olurum.
Kıvanç Uğraşbul'un eserde Eğrikapılı Ali rolü ile ne kadar başarılı olduğunu yazmış ve keşke izlesem diye dilemiştim.

Dileklerim kısmen kabul oldu:
Öğrendiğime göre İstanbulname Ocak 2012'de Samsun Devlet Opera ve Balesi'nde sergilenecekmiş.

İtiraf etmeliyim ki şu an dileğimin kalan kısmı için, yani Eğrikapılı Ali rolünde Kıvanç Uğraşbul'u görmek için, bekliyorum. Umarım o oynar. O zaman hiç üşenmem ve Samsun'a giderim. :)

4 yorum:

birdutmasali dedi ki...

haydi bakalım iyi keyifler.
:=))
ama sen nerelerdesin ???
uzak kalmışız çok :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım benim çok haklısın vallahi, devamsızlıktan kaldım resmen!! :)
Uyuyordum diyeceğim cevaben ama inan şaka değil, cidden uyuyordum. Uykusuzluk hastalığına yakalanmama ramak kalmışken döndüm ve inanmazsın şu saatte gözlerim kapanıyor :)
Çok öperim seni.
Sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

keyifli izlemeler
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkür ederim Sevilciğim. :)