16 Ekim 2011

Kindle Kindle Little Star


Ha haa haaaa, çatlasın düşmanlarrrr
Benimde artıkkk bir Kindle'ım var! :)

Uzun süre itiraz edip, bu tür aletlere yüz vermemişken bir anda kendimi Kindle'ıma sarılmış buldum. Evde iken halen daha, alıştığım ve sevdiğim eski usul kitap okumama devam ediyorum ama gelecekte tüm tatillerimde bavuluma onca kitabı sığdıracağım diye uğraşacağıma, incecik ve hafif bu aleti yanıma alıp dışarı çıkacağım.
Henüz 30 kitap yükledim. Kullandıkça özelliklerini öğreneceğim ve size yazacağım. Ama tahminimden kolay, keyifli ve işlevsel bir alet olduğunu söyleyebilirim.

Gününüz güzel geçsin. :)

4 yorum:

mine dedi ki...

aaaa hiç alışamam diyorum böyle aletlere yine de büyük konuşmamalı : ) güle güle kullanman dileklerimle...

MEHMET dedi ki...

Ben teknolojik özürlü olduğum için bu tür şeylerden pek anlamıyorum. Hayırlı olsun, gülegüle eskitin.:)
Sevgilerimle..

Sevgi Küçük dedi ki...

Mineciğim inan aynen senin gibi bende başta itiraz etmiştim ve dediğin gibi oldu, büyük konuşmuşum! :)
Ben kitaba dokunmak, yaprağın dokusunu hissetmek isterim her zaman. Ancak bu alette tahminimin aksine çok rahat kullanılabilen ve okuma yapması keyifli bir alet. Belki ilerde sende düşünürsün. :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkür ederim Mehmet Bey. :)
Sevgiler