9 Ekim 2011

"Dünya Çapında 3 Mega-Tenor" (*)

(*) Başlık bana ait değil.
Aslında mutlaka okumanızı istediğim bu yazı, Selman Ada imzalı ve biraz eski tarihli olsa da kesinlikle güncelliğini koruyan bir yazı. Buradan ulaşabilirsiniz.

Gelelim ben bu yazıya neden ve nasıl ulaştım, onu anlatmaya.

Dün Ankara DOB'da sergilenen Tosca operasına bir yıllık çaba sonunda nihayet bilet bulmanın mutluluğu ile koştura koştura gittim. Temsili ve özellikle değerli sanatçı Reyhan Görbil'in bende bıraktığı izleri yazacağım ama sanatçılar arasında İhsan Ekber ilk kez dinlediğim ve dinlerken de tüm izleyiciler gibi hayran kaldığım bir ses  olduğu için eve gelince kendisini araştırdım. Bu yazıda o sırada elime geçti. Çok da hak verdim.

Sizi hem yazı hem de İhsan Ekber'le başbaşa bırakıyorum:

Altun Hızma

Yarın haftaya güzel bir başlangıç olsun. :)

2 yorum:

MEHMET dedi ki...

Bu güzel tanıtımlar için teşekkürler
Sevgi hanım. Klasik müzik ve opera
benim de sevdiklerimden..

Sevgilerimle..

Sevgi Küçük dedi ki...

Ankara'dan da aynı duygularla sevgiler gönderiyorum Mehmet Bey. :)