7 Ağustos 2011

Cer Modern ve Açıkhava Sineması

Cumartesi günlerini iple çeker oldum çünkü çocukluğumun keyfi "açıkhava sineması"na dönüş yaşıyorum.

Ne yazık ki, 4 gösterimden 2'sine gidebildim. Birinde salak gibi CNBC-E'de "İngiliz İstilası"nda "Surrealissimo" yu izleyeceğim diye canııımm filmi kaçırdım ki uğruna evde kaldığım film benim için çekilmez, zorlama, sıkıcı ve de gereksizdi. (Bu özet duygum, uzun açılımı hiiiç tavsiye etmiyorum. Kendimi aslaa affetmiyyciim)

Dünde arkadaşım rahatsızlanınca az daha gidemiyorduk ama fedakar arkadaşım hastanede bir şişe serumdan sonra "Yok yok iyiyim, hadi gidelim" diyerek programımıza sadık kaldı.

İlk izlediğim film beni çok etkileyen "Yo, tambien" di. İspanyol yapımı filmi yıldızların altında izledik.

Dün ise çok sevdiğim Jose Saramago'nun kitabı "Körlük"ten uyarlama ve aynı isimli filmi izledik.

Detaylar tabii ki sonra!!! :)

Ankara'da olanlara Cer Modern Açık Hava Sineması'nı tavsiye ederim. Perşembe gününü iple çekiyorum; bakalım bu cumartesi ne izleyeceğiz.

Keyifli pazarlar.

Hiç yorum yok: