31 Temmuz 2011

Lay La Lay Lalay.... :)

Devamsızlıklarımda bu kez dış meselelerin hiç mi hiç suçu yok. Yani yok ben yorgundum, yok iş çok yoğundu, yok hastaydım yok bilmem ne....demeyeceğim. Çünkü:

1. Son bir yıldır sevgili Nünücüğüm sayesinde hiiiççç hasta olmadım. Olduklarımda ayakta kısa zamanda atlattım. Eskisi gibi yorgan döşek yatmadım anlayacağınız.
2. İş yoğun bu aralar, çok yorgunum vs de diyemem. Meğerse benim işin rutini "yoğunluk"muş da ben yeni öğrenmişim. O yüzden artık gece kaçta çıkarız acaba, diye düşünmüyorum çünkü biliyorum ki bir ara çıkarız! :)

Bu kez tamamennn keyfimden nete girmemeyi tercih ettim. Uzun süre bilgisayarı hiç açmadım. Ne büyük bir huzurmuş meğer. Hala da akşam eve geldiğimde bilgisayara pek yüz vermiyorum.

Peki ne yapıyorum...Dikmen Vadisi'nin yürüyüş parkuru olarak ne kadar güzel ve huzurlu bir yer olduğunu keşfettim mesela. Saatlerce yürüsem bıkmıyorum. Sonra kimi zaman evde misafir ağırlamanın mutluluğunu ve tatlı yorgunluğunu yaşıyorum. Cer Modern'in açıkhava sinemasının zevkini sündüre sündüre yaşıyorum. Ve her zamanki gibi boooll boooll okuyorum.

Netten uzak olmak iyi geldi ama  sizleri ve bloglarınızı özledim. Yakında yavaş yavaş size laf atmaya başlarım. :)

Size eski bir yaz şarkısı göndererek kapanışı eğlenceli kılayım:

Lay La Lay Lalay...

Hepinize güzel bir pazar dilerim.

2 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Sıcağın etkisiyle de nete girilmiyor artık....Yaz ayları sezon finali oluyor galiba :)))
Ne keyifli günler geçirmişsin...Dostlarla yapılan sohbet ,misafir ağırlaması çok çok keyifli oluyor...
Eskiden ne çok misafirimiz gelirdi ve ne çok misafirliğe giderdik..Şimdi misafirliklerimizi bloglarda yaşıyoruz :))

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
Aynen. Artık bloglarda oturmaya gidip geliyoruz. Ne diyeyim, buna da şükür :)))
Çok sevgiler