15 Mayıs 2011

Pazar Tembelliği ile Çalışmanın Keyfi :)


Aslında fotograf 2 ay öncesine ait. Çalışma odamızda, elimde nostaljik olması için tüylü bir kalem (tercihan pembiş renkli), aynı zamanda "laptop"ımın fanı olan okuma sehbama konulmuş kitap üzerinde çalışırken (sarı markarlarla işaretli yerlere dikkat çekerim!) bir yandan da özel bardağımda (Paşabahçe sağolsun) kahve içiyordum.

Eski "çalışırken ben" fotografımı neden bugün kullandım. Çünkü aynı bardakta Zencefil'den öğrendiğim karanfilli çayımı yudumluyor, bir yandan da gazete yığınının altında boğuluyorum. Pazarları benim "basılı gazete" okuma günüm. Kalan zamanlarda haftanın 5 günü 18 gazeteye (bu ulusal basından okuduğum gazetelerin sayısı) ilaveten yabancı gazeteleri okuyorum. Cumartesi günleri ise gene netten 10 adet gazeteye göz atıyor, bu kez ekonomi sayfalarından çok magazin ve gündem başlıklarını inceliyorum. Her pazar ise basılı, elime boyasının çıkmasından zevk alarak ve yüzümü gözümü boyayarak 4 gazete okuyorum. Gazeteleri okurken beğendiğim konuları kısa notlar halinde pembe kalemimle sarı kaplı defterime not alıyorum.

Ahh....Kısaca ben "pazar tembelliği" ruh halinde çalışıyorum.

Ve bu kez çalışma odamızda değil, balkonda çiçeklerimiz arasında keyif sürüyorum.

Umarım sizin pazarınızda benimki kadar güzel geçiyordur.

Karanfilli çayı merak edenler için söyleyeyim: Çayı demlerken içine birkaç tane karanfil atıverin. Misss gibi kokusuna aromasıda çıkınca keyfi keyif oluyor. Ben şeker kullanmıyorum ama pazar keyfinde çayıma birazcık bal katıyorum. Ve her zamanki gibi limonumu. :)

2 yorum:

belguzaranne dedi ki...

hayırlı akşamlar

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkürler. Size de :)