24 Şubat 2011

Mim

Sevgili arkadaşım İmge beni mimlemiş. Bende hemen cevaplamaya başlıyorum. Teşekkürler İmgeciğim. :)

1. Gün içinde eğer gerçekleşirse şok olacağın şey:

Hmmm....Çok zor bir soru. Çünkü şu ara o kadar çok şeye şok olabilecek konumdayım ki anlatamam! Örneğin: İşte mesaim 18 de bitiyor. Yani kağıt üstünde böyle. Ama yarın 19-21.30 arasına konulan (?) toplantım bir mucize olurda kısa sürerse gerçekten şok olurum. Çünkü bana 21.30'dan sonrasını da görürmüşüz gibi geliyor.

2. Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey:

Bu sorunun cevabı birden çok olacak, kusura bakmayın. Öncelikle kitap! Duramıyorummmm! Almazsam "Ama..ama...okumak istiyorummm" diye kendi kendime duygu sömürüsü yapıyorum.
Eskiden ayakkabıda da benzer bir takıntım vardı, sonra sahip olduğum ayakkabıların listesini oluşturunca...Sustum! :D
Sonra, gördüm mü almaya doyamadığım bir diğer şey küpedir. Özellikle şıngıl şıngıl sesli, uzun küpeler bayılıyorum.

3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:

"Azıcık yesem ne olur ki...Yani zaten ekmek hakkım var, salata hakkımda var, e zaten içinde ne kadar yağ var ki?" diyerek kendimi kandırdığım ve deli gibi daldığım şey: KISIR!
Hmmm...Valla şu an bile canım istedi. :)

4. Uğurun var mı, uğurun?

BHA

5. Kendine en yakıştırdığın renk?

Canlı renklerin tamamı ve inanın yakışıyor: Tüm yeşiller, sarılar, kırmızılar güzel duruyor. Ayrıca mavi tonları ve lila tonları da güzel duruyor.
Ben çevremin yalancısıyım! :)

6. En sevdiğin takın?

Hayatımın en özel iki erkeğinden gelen iki takıyı kesinlikle çıkaramıyorum: Babamın doğumgünü hediyesi kolyem ve BHAdan yüzüğüm.
Gerçi kolyemi zaman zaman çıkarmak ve kıyafetime uygun başka kolye ile değişmek zorunda kalıyorum ama eve döner dönmez ilk iş onunla buluşuyorum.

7. Takıntın?

Genelde sanat eserlerini çoook zor beğenirim. Ama beğendiğim zamanda yıllarca takılır kalırım, askerlik anısı dinlemekten beter ederim çevremi. Misal:


Kenneth Branagh'tan Hamlet (hem de uzun versiyonu),



Kıvanç Uğraşbul'un yorumu ile 4. Murat ve Eğrikapılı Ali (İstanbulname),



Picasso'dan Guernica,


Altan Erkekli'den Bir Ceza Avukatı'nın Anıları



Ali Poyrazoğlu'ndan Kobay,



Murathan Mungan'dan Yüksek Topuklar gibi....

Bunlara takılmak dışında pek takıntım yok.

8. Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?

İşin aslı, bavulum gerçekten hazır çünkü haftasonu şehir dışındayım. :)
Ama gönlümdeki yerler İzmir, Peru, Küba, Afrika ve Adriyatik! Birbirine tezat yerler ama seviyorum oraları. İzmir'i BHA'dan dolayı görüyorum ama diğerlerine de gitmek isterdim.

9. Ben bu şarkıyı duyunca şakırım

Bu en zor soru çünkü listem o kadar uzun ki! Ama Pink Martini, Zeki Müren, Rammstein, Dean Martin ve Frank Sinatra duydum mu mutlaka eşlik ediyorum!
Farkındayım, müzik zevkimde benim çok karakterli halime uygun! Açıkcası o anki ruh halim nasılsa ona göre müzik dinliyorum. 

10. Solunda ne var

Şu an çalışma odasındayım ve solumda kalorifer peteğine dayanmış, benim kışın en sevdiğim kitap okuma mekanı olan okuma minderim var. Uzun oturabileceğim ve hiç üşümeden mayışık mayışık kitap okuyabileceğim bir yer.

Evet, mimim bitti.
Bende Zencefil, Mine, Zehra ve Selda başta olmak üzere herkesi mimledim gitti! :)

4 yorum:

mine dedi ki...

çok teşekkürler canım sen söyleyince farkettim çok severim Guernicayı ama ne zamandır bakmamıştım kavuşma zamanı :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok güzel bir çalışma, değil mi? Ben çok beğenmiştim. Orjinaline saatlerce baktım resmen! :D

Zehra Gürgen dedi ki...

en kısa zamanda mmi yanıtlayacağım.malum bu sıralar evde miskinlik dönemindeyim sonuna kadar miskinimmmm

Sevgi Küçük dedi ki...

Senin miskinliğini severim :)