8 Şubat 2011

Bunalımlı Ruh

                                       

nayırrr bunalımda felan değilim tatlımmmm! o da nereden çıktı?? dinlediğim ve eklediğim müziklerden mi?? haaa yırrrrr! tabii ki onlar şaka tatlım! olur mu hiç öyle şeyyy, ben herkesi seviyorum kucaklıyorummmm.hayat böyle güzel tatlım, iyi ki varlar. hem yazık kimbilir onlar neler yaşıyorlar?günahlarını almayalım, Allahın gücüne gider!zaten Allah her yerde...misal şu an yaktığım sigaranın ucunda...sigara mı?? aaa! şaka tatlım şaka! ne sigarası? ben sigara sevmem ki...zaten bunalımda da değilim herkesi o kadar çok o kadar çok seviyorum kiii!herkes haklı zaten.düşünsene yazık nelerle uğraşıyorlar onlarda.hayat bize kolay.


her neyse tatlım.ben kitap okuyayım filan.önemli olan zihin güzelliği ve iç güzellik zaten.dışın kabuktur sadece.ama ortam kötü, dışını çatlatırlar sabrını sınarlar.ama sen uyma onlara tatlım.sabret.sabreden dervişi çölde kutup ayısı bulur ama olsun.hayat bu, kimseye kızmamak lazım.hem kızsan eline ne geçecek di mi?bak misal ben herkese hak veriyorum.hem iyi ki varlar.kendimi mi tekrar ediyorum?mümkün.hayat bir tekrar değil mi zaten?sen tam değişti derken aaa o da ne, aynı şeyler aynı şeyler.o zaman ne yapacaksın?takmayacaksın.taksan ne yazar?gönül yazar!

ben mi?yok tatlım yok. ne bunalımı.her zamanki gibi dimdik duruyorum.zaten yıkılsam kaç yazar?gene gönül yazar ama sen görmezden gel.varsay ki hacı yatmazsın.yatmaz kalkmaz bir Allah.zaten Allah her yerde.
 
di mi? :)

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Güldürdün beni gece gece tatlı kaçığım benim,biriciğim..))

Sen her halinle güzelsin,tatlısın canım benim..Kocaman öpüyorum seni..))

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
Ablaların ennn tatlısı! Bende seni kocaman öpüyorum. Canımsın