1 Ocak 2011

Yeni Yıl Mesajım


Sosyal paylaşım sitelerinden birinde yeni yıl mesajımı paylaşmak istedim.

O an aklıma ilk gelen şeyi yazmaya başladım:

"Bu sene yeni yıl mesajım yok! Bu ne ya? Neden hep biz mesaj yazıyoruz? Neden gelen yıl 'Ay çok heyecanlıyımmm....Sevgi'yle görüşcem' filan demiyor?"

Ekran karşısında ilk düşündüğüm mesaj buydu.

Yazdıktan sonra fikir gözümde canlanınca komik geldi. 2011'in saat 12'ye doğru geriye saydığını ve benimle karşılaşacağı için heyecanlandığını, etrafındakilere sevinçle sarıldığını hayal ettim...Komikti yahu!

O an ikinci bir mesajım olduğunu anladım:

"Tüm dostlarıma yeni yıl mesajımdır. Bu senede önceki seneler gibi zeki, güzel ve muhteşem olduğum kadar küstah olacağım. Nı haaa haaa haaaaaaaaaaa....."

:))

Evet aslında bir önceki mesajdaki hayalime en uygun olan buydu.

Sonra sorumluluk sahibi bir şahsiyet olarak en doğru mesajı büyük bir ciddiyetle yazdım:

"2011'de benim için ne istiyor, ne düşünüyor ve ne diliyorsanız Allah size 1000 katını versin inşaallaaaahhhh. (Gerçek dostu düşmanı bu sene görecez!!)"


Evet, bu sene sizler içinde dileğim aynı:

Benim için ne isterseniz, ne dilerseniz 1000 kat olarak size dönsün! :)


Herşeyin gönlünüzce olması, şanslı-mutlu-başarılı ve sağlıklı günlerin hayatınızdan hiç ayrılmaması dileğiyle.

Herkese iyi seneler!


Not: Kullanılan görsel netten alınmıştır.

2 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim.

Sevgi Küçük dedi ki...

Sana da iyi seneler sevgili Handan.
Sevgiler :)