30 Ocak 2011

Ölüm Hakkında Felsefespirik Bir Kitap


Az önce okuma günlüğümdeki kitabı değiştim. Bu hafta rekora koşuyorum: 4. kitaba başlayacağım! Vay canına, eski Sevgi gerçekten geri gelmiş. :)

Listemdeki kitaplardan birini bitirip bir diğerine başlamanın haklı gururunuda taşıyorum tabii ki.

"Nietzsche öldü! Bir hipopotam olarak yeniden doğdu..." için neler düşündüğümü ütü molasından sonra yazacağım ama tek kelime ile özet yapayım ki hayranlarım daha da meraklansın:

Muhteşeeemmm!

Okurken çok eğlendim ve düşündüm. Yani "güldürürken düşündüren" (bu cümleyi Cem Yılmaz'ın söylediğini hayal ediniz lütfen) bir kitaptı.

Sadece ölümle, ölüme bakışımızla değil felsefeyle ve meşhur felsefecilerle de inceden inceden dalga geçmişler.

Neler demişler...Ay yok, önce iş. Yoksa yarın sabah kaos yaşayabilirim.

Hadi bakalım, beni izlemeye devam edin. ;)

Hiç yorum yok: