29 Ocak 2011

Kafama Yeni Dank Etti :)


Az önce eski bir arkadaşa yazarken ilk kez yüksek sesle dile getirmiş oldum:

2009 ağustosundan sonra kendimi 2011 ocağında buldum.

Hayat ne garip değil mi? Koca bir 15 ay ne olduğunu anlayamadan geçip gitmiş.

Benimki "Aaa! Zaman nasıl geçiyor" şeklinde bir şey değil. En son ağustos 2009'u hatırlıyor olmam da tesadüf değil. Sonrası benim için çok sancılı bir süreçti. Eski okurlarım / dostlarım o dönemlerimi çok iyi hatırlar; bilmeyenler içinde şöyle özetleyeyim:

Kendini bilmez insanlar yüzünden dilini bile bilmediğim bir ülkede kaçak durumuna düştüm. Ve oradan beni tanımayan insanların yardımı ile, ki asıl yardımcı olması gerekenler kafalarını çoktan kuma gömmüştü, kaçtım. Evet, resmen kaçtım / kaçırıldım.

Tabii böyle bir durumun sevdiklerime verdiği manevi zararı tahmin edebilirsiniz. Aslında edemezsiniz, etmeyinde çünkü böyle bir tahmin için benzerini yaşamak gerek. Aman sakın, Allah yaşatmasın. Bununla yüzleşmek, olabilecekleri düşünmemeye çalışmak (ki kendimi orada hapislerde görmek vs kısmına hiç girmeyeyim), kendimi suçlamadan hayata devam etmek başlarda kolay gözüküyordu ama değilmiş. Ses çıkarmasamda o ayları nasıl uykusuz, sinirli ve gözyaşları ile geçirdiğimi biliyorum. Kafamda durmadan "Ya....?" ile başlayan bir dolu cümle yankılanırken uyumak zaten mümkün değildi.

Tanrı bazen sevdiklerini zor sınavlarla test eder, derler. Sanırım benimki de böyle bir testti. Ve yine Tanrı bana o dönemi öyle bir yoğun yaşattı ki benim durup düşünecek zamanım kalmaz oldu, tüm enerjimi başka şeylere kanalize ettim.

Ve böylece koca bir yıl artı 3 ay geçti.

Ben eski ben oldum. Yok, aslında ben eskisinden de güçlü ben oldum. Sevgi is back! :)

Evet, hayat zorluklarla ve kimbilir daha ne sınavlarla dolu geçecek. Ve ben gene böyle çaresiz ve mutsuz olacağım. Ama derdi veren Allah dermanınıda veriyor, bunu artık çok iyi biliyorum.

Güzel başladığım bir güne içinizi sıkarak devam etmek istemiyorum. O yüzden susuyorum.

Beni oradaki arkadaşlarımdan dostlarımdan bu şekilde ayıran insanlara ne olduğunu merak ediyor olabilirsiniz. Aslında herkesin söylediği gibi "onları dava etmeli ve sürüm sürüm süründürmeli"ydim. Ama beni bilenler bilir, ben düşmanında dostunda zekisini ve insan olanını severim. Onları öylece bıraktım çünkü onlar için parmağımı oynatmaya değmez. Bıraktım ki kendi utançları ile yaşasınlar. Ve Allah'a havale ettim; tek dileğim onların ve aynen benim gibi sevdiklerinin aynı acıyı ne eksik ne fazla, birebir aynı acıyı yaşamaları. Takdir Allah'a kalmış.

Bu dünyada böyle tavrım, zaten onların nasıl insanlar olduğu biliniyor. Beni tanıyanlar en baştan beri yanımdaydı. Onların sözlerinden etkilenen ve sonrasında beni tanıyanlar ise şu an onları tanımamazlıktan geliyor. Sonuçta onların şerrinden bana hayroldu :)

Diğer dünyada yapacaklarım ise...Söylemeyeyim, onlara sürpriz olsun! :)

İç sıkıcı yazı için özür. Sanırım bunları dile getirerek içimdeki yarayı bir nebze daha iyileştirdim.

7 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

uzun zaman olmus bloguna ugramayali demekki senin tekrar turkiyede oldugundan bile haberdar degilim ayip bana:) canim her yasamis isen bunun icin sukret cunki cok daha kotusunude yasayabilirdin ve bu senin hayatinda edindigin en iyi tecrube olacaktir. onemli olan simdisi ulkendesin sevdiklerinlesin gerisini bos ver zaten onlarda gecmiste kaldi .senin icin hersey cok guzel olsun sevgilerimle.

nesrin dedi ki...

Canim ben bloglari cok gec kesfedenlerdenim. Basina gelenleri hic bilmiyorum. Ama simdi olman gereken yerde, sevdigin insanlarla birlikte oldugunu umuyorum. Bugünlere sükür edelim. Sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

İkinizede çok teşekkür ederim. Evet, çok şükür geçti gitti. :)
Allah kimseye dermansız dertler vermesin. Bu halimize de şükür.
Çok sevgiler :)

birdutmasali dedi ki...

geçmiş en gerçek haliyle her zaman olduğu yerden bize bakacaktır sevgiciğim..
Ama bence senin başını çevirdiğinde Ona nasıl baktığın ! Çok daha önnemli..
Daima mutlu ,
daima ÖZGÜR OLMAN DİLEKLERİMLE CANIM.

öykü dedi ki...

zor günlerdi biliyorum

ama bir şeyi daha biliyorum
sen hep güçlü duruşunla onca soruna karsı direnıslerınle örnektin o zamanda


şimdi

herseyı gerıde bırakısına

ve herseyın ıyı olusuna ben de cok sevınıyorum.
Guzel gunlerın olsun bundan sonra daima

Sevgi Küçük dedi ki...

NuNucuğum, kesinlikle haklısın. Önemli olan bizlerin bakışı...Ve ben artık daha özgür ve daha mutluyum. :)
Çook öperimmmm

Sevgi Küçük dedi ki...

Künayydııınnn Öykücan! :)
Güçlü müyüm bilmiyorum, ama atlatmam kolay olmamış. Kendime bile çaktırmadan acı çekmişim meğersem! Düşünmemek için kendimi işe nasıl verdiğimi görünce bunu daha iyi anlıyorum. Ama geçti gitti...bu kez gerçekten! :D
O zaman eski günledeki gibi ne diyoruz? Hayddiiii eller havayaaaaaa....Hoppidi hoppiiddiii... :)
Öpereeemm