29 Ocak 2011

Günaydınnnnn :)


Dışarısı buz gibi lapa lapa kar var....

diyerek şarkıya girmek isterdim. Çünkü hem dışarda kar var hem de bende karasevda! :D

Sabah perdeleri açıpta beemmbeyaaaz bir manzarayla karşılaşmak çok güzeldi. Ocak sonuna doğru da olsa kışa kavuşmuş bir kul olarak daha ne isterim ki?

Bugün yapmam gereken herşeyi (alışverişleri, sınavımı...) iptal ettim. Evde oturup pencereden bakarak da olsa keyfini süreceğim.

Birazdan da kahvaltıma başlayacağım. Sonra da bir bardak sıcak çikolata!! Arzu eden buyursun gelsin. Çikolata yanında ekstra tatlı olarak sohbetimizi sunuyoruz.

Benim aksime dışarda olması gerekenlere kolaylıklar dilerim.

Hepinize keyifli haftasonları!

9 yorum:

mine dedi ki...

oooh mis gibi bir gün gönlünce geçirmen dileklerimle...

Sevgi Küçük dedi ki...

Senin gününde çoooookkk güzel seçsin Mineciğim :)
Şimdi sıcak çikolata yerine sütlü Türk kahvesi yapıp kitabımı elime aldım. Hmmmm...evde olmayı seviyorummmmmm :D
Çok öptümmmm

Zehra Gürgen dedi ki...

oo keyif başlamış..
bizde ana kız güne hızlı başladık.
önce geri dönüşüm kutusu belirlendi,sonra içine kağıtlar atıldı
sonra seramik hamuru ile derin hanım bir mumluk bir kapaklı minik kap yaptı..şimdi çizgi film
ardından sanırım dışarı çıkacağız durmuyor bu kız evde..
sonra yemek yaparım, evi temizlemeliyim,aa keyifte yapasım var benim daha??

martta buradasın demek :)) ha haa denize karşı oturup sohbet edicezzz...
pasta vb pek tabii olacak Ankara'dan canım arkadaşım gelmiş ben ona ne istese yaparım..

verago dedi ki...

bizim buralarda öyle heryerim bembeyaz olması çok nadir ve olursa da çok kısa kalıyor. şanslısınız.

size de iyi haftasonları.

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım koşuşturmacan fazlaymış cidden. O zaman ben ekstradan senin içinde kayif yapayım. :)
Kızma kızma, aylardan beri ilk kez dinlendiğimi hissediyorum valla.
Martta gelmeyi planlıyorum ve sırf senin için geleceğim. Şu an bir aksilik gözükmüyor ama saat 18 de biten mesai için bile 18.05 e kadar bitti mi emin olamadığım için...sadece olumlu düşünmeye çalışıyorum: geleceğiiimmm :D
çoookkk öpüyorum ve heyecanla görüşmemizi bekliyorum

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Verago, kar şu anda durmuş. Dışarı çıkmam gerekse o kadar güzel gözükmezdi ama gerekmediği için gerçekten şanlıyım ;)
Çok sevgiler

umutluhayat dedi ki...

burada da lapa lapa kar yağıyor.bembeyaz her yer.ne güzel bende senin gibi keyif yapmayı düşünüyorum.

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
Keşke hep böyle keyif yapsak..
Sevgiler

içimizdeki karnaval dedi ki...

Öğrenciliğim Ankara da geçti.Dil Tarih mezunuyum..Nasıl canım çekti oraları anlatamam.Karınıda özledim gerçekten :)