5 Ocak 2011

Günaayyddııınnnn


Çok güzel bir gün geçirmenizi dilerim!!! :)

6 yorum:

mine dedi ki...

saatlerde bir karışıklı mı oldu ne günaydın diyorum ben de en içten dileklerimle hep aydın olsun günümüz hep sevinç dolu
sevgiler...

birdutmasali dedi ki...

:)))
sevgiler .....

NarincE dedi ki...

naanining

bizim oğlan böyle derdi sabahları kalkınca. Bizde de gelenek oldu sabah gözünü açan bunu sööler: naanininggg

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Mine, hile yapıp erken yayınladım. İlk kutlayan ben olayım istedim sanırım!! :D
Yarının bugününden aydınlık ve güzel olsun.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

NuNucuğummmm
Sana da sevgilerimi gönderiyorum. Şöyle göz ucuyla bloguna bakıp kaçtım. Hafta sonu detaylara gireceğim.
Aklım kalmadı değil.
Ellerine sağlık. :)
Öpüyorum

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım, mesajlarını alıyorum fırsat buldukça bakıyorum da ama bloglara uzun süredir giremiyorum. Yine neler yapmış benim hamarat arakadaşım? Hmmmm...Cumartesi hepsine bakcammmm :D
Seni çok öpüyorum ve tüm aileye şimdiden "naanining" diyorum! :D