30 Ocak 2011

Ah Telefonum Ahhh...


Dün canım telefonumu şarja taktım ve bu onunla son görüşmemiz oldu.

Saat 14.30'da kitlenmiş ve o andan beri telefonum kesinlikle çalışmıyor. Düzelir diye bekledim ama bana mısın demedi.

Son 3 yıldır tüm hayatım o telefonun içindeydi; notlarım, fotograf albümlerim, müziklerim ve en önemlisi telefon rehberim!

Şu an sakin sakin bu satırları yazıyorum ama aslında çığlıklar atarak koşuşturmam lazım: Gitttiii hayatımın 3 yılı!

Yani eğer bir çözüm bulunamazsa....

Offf....Neyse, panik yok. (Ki zaten garip bir şekilde çok sakinim!)

Olumlu düşünelim; telefonum beni yarı yolda bırakmayacak! :)

Ve bu kadar güzel bir günün tadını çıkarmamı hiç bir şey engelleyemeyecek.

Dışarda lapa lapa kar var hala. Ortalık bembeyaz...Az önce dışarı çıktım ve karlar üzerime uçuşurken temiz havayı içime çektim.

Ahhhh...Kışı seviyorummmm :)

İzninizle ballı, limonlu ve karanfilli Türk çayıma geri dönüyorum. :)

Güzel bir pazar geçirin.

4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Insallah düzelir diyleim,belki tamiri mümkündür...

Postlarini okuyorum ama cogunlukla tek elle yazmam mümkün olmuyor maalesef,Ankara'y benden cook selam iletin lütfen,sevgiler,iyi pazarlar...

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili Bir Terazi Kızı. Hala düzelmedi ama ben umudumu kesmedim. :)
Bende sana sevgilerimi gönderiyorum.

Hülya dedi ki...

Merhaba canım, bir nokia servisi bence kesin cözüm bulacaktır. Sevgiler Hülya

Sevgi Küçük dedi ki...

Merhabalar Hülya. İlgin için çok teşekkür ederim. Nette dolanırken benzer sorunu yaşayanlar var mı diye bakınca çözümü buldum. Yaklaşık 30 dakika önce telefonumla kavuştuk. :)
Sevgiler