27 Aralık 2010

Yıllık Olağan "Hi hooo hoooo"m


Okuyanlar hatırlar, geçen sene gözlerim fır fır dönerek ve "hi hooo hoooo" kahkahalarımla size bir yazı yazmıştım. (Çok ilginç, şimdi linki kopyalarken gördüm yazıyı tam da bugün yazmışım!)

Geçen senede bu sene olduğu gibi İdefix Sanal Kitap Fuarı'ndan kitaplarım gelmiş, ben onları yere sermiş ve içinde kollarımı çırparak minik bir melek yapmıştım!!

Bu sene sipariş listemi oluşturdum. Ancak geçen seneye göre indirim tutarları oldukça azdı. Yine de yılmadan listemi sonuna kadar ekrana girdim ve alışveriş için ilerlemeden önce gözüm "indirimli" (?) tutara kaydı: 722 TL.

"A haa haaa haaa...?!Bu ne yaaa?!!İndirimli hali mi bu? Yok artık, abartmayın bee!" tepkisi ile listemde revizyona gittim. Sonuç: 165 TL. Eh buna da şükür diyerek hiç sevmediğim taksit işine girdim. (Kitap söz konusuysa herşey mübağ) Ama gene de canımın yandığını itiraf edeyim.

Size aldığım kitapların ismini tek tek yazmak isterim fakat o zaman sürpriz olmaz ki!

Şu kadar söyleyeyim: Her zaman ki gibi her telden kitap aldım. İçinde klasiklerde var, BHA için tarih kitaplarıda, tabii ki benim mesleki kitaplarımda. Kısacası keyifli günler beni bekliyor.

O zaman ne diyoruz:

Hi hooo hooooo.... :)


Not: Kullanılan görsel netten alınmıştır.

Hiç yorum yok: