26 Aralık 2010

İstismar



Amerika'da küçük kız çocuklarının ebebeynleri (özellikle takıntılı annedir bu) katılmaya zorlandığı ve daha 5-6 yaşında "şuh kadın" pozları verdiği, canım ciltlerini ucuz makyaj malzemeleri ile rengarenk boyandığı, o eyaletten bu eyalete koşturuldukları güzellik yarışmalarından hiç hoşlanmıyorum.

Bir çok çocuğun ortadan kaybolduğu ve çoğunluğun hala bulunamadığı, bulunanların büyük kısmının çeşitli işkencelerle (cinsel/fiziksel) zarar gördüğü / öldürüldüğü bir ortamda ulusal gazetelere çocuklarının birbirinden sevimli fotograflarını yaşları, adları ve il bazında adresleri ile bildirerek aklınca çocuğu ile övünen anne-babaları hiç anlamıyorum.

Çocuklarının psikolojik sınırlarını zoylayıp ardından "Belki ünlü olur" umuduyla (?) ağlayan/ krizler halindeki görüntülerini sosyal paylaşım siteleri başta olmak üzere her yerde paylaşan ve bundan gurur duyan ebebynlere yazıklar olsun diyorum.

Kısaca çocukları taciz eden, fiziksel olarak kullanan ve her türlü şiddeti uygulayan hasta beyinlere nasıl sinir oluyorsam bu anne babalara da sinir oluyorum!

4 yorum:

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Bence bu tip ebeveynlerin psikolojik tedavi görmeleri gerek. Hangi akla mantığa sığar ki bu yaptıkları? Sinir olmakta çok haklısın..

NarincE dedi ki...

Ayy o yarışma bizde bir kanalda yayınlanıyor, izleyemiyorum. Ruh hastası kadınları boğasım geliyor.

birdutmasali dedi ki...

çok can bir konuya parmak basmışsın sevgiciğim.
çok düşündürücü..
daha ne kadar güzel olabilirki bir evlat..
bana güzeldir,varlığı yeter
BİTTİ İŞTE BU KADAR YANİ

Sevgiler canım.. iyi seneler.

Sevgi Küçük dedi ki...

Hepinize teşekkür ederim. Bu tür insanlara ve bu tür yayınlara lütfen tavır alalım.O kadar içim acıyor ki o çocuklara...
:(
Sevgiler ve şimdiden iyi seneler :)