24 Aralık 2010

Bana Çemkirmeeeee


Alaaahımmmm çıldırcam! Boyuna posuna bakmadan çemkiriyor da çemkiriyor! Delircem!

Olay şu:

El kadar çocuk (Ege'nin boyutları göz önüne alınırsa çok doğru bir tabir!) anneannesi ve dedesi ziyaretimize geldi diye şımardıkça şımardı, annesine (ki bu ben oluyorum!) çemkiriyor!

Tüm gün anne işte tabii, evde ise ilgileneni yedirip içireni, uzun uzun sohbet edeni, haylazlık yaptığında gülümseyen birileri var. Bu durumda anne out dedegiller in!

İki gün önce baktım kafesin üstüne çıkmış annemle sohbet ediyor. Annem "Oğluummmm...Egeeee...." diyip öpücükler atıyor bizimki de ona yaklaştıkça yaklaşmış cik de ciiik ötüyor. Hoşuma gitti, bende kafese yaklaşıp "Oğluşum? Canımmmm...Ne yapıyorsun?" diye güzel güzel konuşuyordum ki..aaa! Sen dön arkanı, git! Afalladım kaldım. Bir afralar bir tafralar...Sustu, arkası dönük durdu öylece!

Aklınca "annemler evde olabilirken benim olmamı" protesto ediyor!

Nasıl sinirlendim! "Bana bak küçük bey, hemen buraya geliyor ve bana da ötüyorsun" dedim ama nafile. Annem güldü ve oraya gitmesinin benimle ilgisi olmadığını söyledi. Denemek içinde benim gibi o da çağırdı ve bizimki pıtı pıtı ona gitti!?!

Hani olur ya, evde çocuğa bakan kadın ya da çocukla daha çok zaman geçiren büyükanneler daha kıymetli olur ve anne ihmal edilir...işte bende onu yaşadım. Oğluşum büyükleri görünce sattı beni!

İçime nasıl oturdu nasıl nasıılll oturdu anlatamam.

O andan beri kavgalı benle! Gerçi yalan yok, dün ben kahvaltı yaparken yanıma gelip tostuma ortak oldu. Beraber kahvaltı yaptık ve buzlar azıcık da olsa eridi. Ama yarın şehir dışındayım, kesin gene küsecek. Haksız sayılmaz...Çalışan anneleri şimdi daha iyi anlıyorum. :(

2 yorum:

umutluhayat dedi ki...

çok tatlısın sevgicim yaaaa:))

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkür ederim, o senin tatlılığın :)