16 Aralık 2010

Acı Kaybım...


Neden hala yorumlarınızı yayınlayamadım?

Neden sessizim?

Neden bloglarınıza bakamıyorum?

Neden? Neden?

Çünkü: (Aşağıdaki ileti 14.12.2010 tarihinde bir sosyal paylaşım sitesinde durumum hakkında yazılmıştır)


Bugün burada acı bir kaybımızı sizlerle paylaşmak istiyorum...Biricik 20lik dişim çürüme nedeniyle sabah saat 11.05 itibariyle ebediyete intikal etmeye zorlandı. Kendisiyle çok yiyip içmişliğimiz oldu. İçimdeki boşluğu tarif edemem,yeri doldurulmaz! Acımsa çok büyük. Kamuoyuna saygılarımla....
Sevgi Küçük


Şimdi anladınız mı neden? :)

Acım kalmadı ama içim sızlıyor! Ne de olsa köklü bir ilişkiydi bizimki....

Hepinize bol gülücüklü bir cuma dilerim. :)

Sevgiler

6 yorum:

Nehirineylemleri dedi ki...

Ay ben de noluyo dedim

Imge dedi ki...

geçmiş olsun sevgicim.. senin 20'liğin de mekanı cennet olsun..:))

nesrin dedi ki...

Gecmis olsun, ama cok zordur dis agrisi.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Sevgili Tarçın' ım büyük geçmişler olsun. Hani diyorum kolye yaptırıp boynuna mı taksaydın :))

birdutmasali dedi ki...

:)
allah iyiliğini versin ....

Sevgi Küçük dedi ki...

Güzel yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim.
Sevgiler :)