24 Kasım 2010

Mim


Efendim tekrar merhabalar!
Dedim değil mi, bir telefonla koşarak nete kavuştum ve ayrılamadım. :)
Az sonra ayrılmak zorundayım çünkü haklı şikayetler geldi.
Gitmeden önce bir de sevgili Unicorn'un mimine cevap vermek istiyorum. Mimin detayları burada, tıklayıp görebilirsiniz.

1. En sevdiğiniz kelime
Hmmm...Ay ne desem ki? "Bebeğim" sevdiğim bir kelimedir ama alakasız olacak olsa da "Gökkuşağı" da sevdiğim bir kelime.
2. Nefret ettiğiniz kelime
İçinde hakaret geçen her şey. Rencide edici tüm kelimeler.
3. Ne sizi heyecanlandırır?
Çoklu cevaplar vereceğim:
Uzaktaki dostlardan haber almak
Yaptığım şeyin (yemek, iş, resim, yazı vs vs) beğenilmesi
Yeni bir şeyle ilgilenmek
Yeni bir dil öğrenmek
Sipariş edilen kitap kolisinin eve gelişi
Tabii ki BHA
Güzel bir tiyatro eseri, konser ve diğerleri
Yeni yerleri gezmek
Müze gezmek
4. Heyecanınızı ne öldürür?
Yalan söylenmesi
5. En sevdiğiniz ses?
Yağmurun sesi
6. Nefret ettiğiniz ses?
Kavga edenlerin sesi
7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Tüm işlere eşit mesafedeyim. Ama sanırım hayvanat bahçesinde fil pisliği temizlemek pek isteyeceğim şey değil.
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Uçmak doğal yetenek sayılır mı? Bir de sesim daha iyi olsa sevinirdim.
9. Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
Tuzak soru fekat cevap belli: Ne kadar çatlak da olsa tanıdığım en ilginç, en çılgın ve en saf insan olduğu için Sevgi Küçük olmak isterdim. :)
10. Nerede yaşamak isterdiniz?
BHA nın yanında. Ülke / şehir hiç bir şey önemli değil.
11. En önemli kusurunuz?
Mükemmelliyetçi olmam. Başkasına değil ama kendime işkencem çok.
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz?
Hmm...Hem kötü hem de keyifli? Sanırım meraklı olmam. Bazen "Ay dur şu neymiş" vs derken çok koşturuyorum ama keyifte alıyorum. Ve bilgiye açlığım. Kötü huy sayılmaz ama bazen canımı okuyor!!
13. Kahramanınız kim?
Tüm güçlüklere, teknik ve teknolojik yetersizliklere rağmen ne kendine ne de halkına inancını yitirmeyen Mustafa Kemal Atatürk.
14. En çok kullandığınız kötü kelime?
Zilli
15. Şu an ki ruh haliniz?
Uzanmışımmm kumsalaaaaa.... :D
16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
"Eğer inancınız varsa, ya da hayalleriniz, ve de rüyalarınızdan asla vazgeçmiyorsanız herşey mümkündür"
17. Mutluluk rüyanız?
Tüm canlıların birbirine saygı duyarak yaşadığı ve paylaştığı bir dünya
18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
Kendinden güçsüzün ezilmesi
19. Nasıl ölmek isterdiniz?
Ölmek derken??? Ne ölmesi ayol. Daha dur, hele bir 500 olayım o zaman muhtemelen sıkıntıdan ölürüm! :D
20. Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz?
Nereye gideceğimi sadece Yaradan bilir ama olur da cennete layık görülürsem bir tebessüm yeterli.
Gerçi muzur yanım bu soruya ilk olarak "senin ne işin var burada?" cevabını verdi ama burada yazmak istemiyorum!! ;)

İşte bu kadar.
Bu mimde benden herkes gitsin. Hatta rica ediyorum okuyan herkes kendi blogunda cevap yazsın. Tek tek mimlemek isterim ama şu an BHA haklı olarak surat asıyor.
Ben kaçtımmmmm


Not: Kullanılan görsel netten alınmıştır.

Hiç yorum yok: