6 Kasım 2010

GünEşli Güzel Bir Gün


Günaydın! :)

Her ne kadar güneş yüzünü göstermiş olsa da hava hala buz gibi...

Elimde bir bardak sıcacık kahve, ekran başındayım.

Ege kafesinden çıkıp her zaman ki mekanına, kapı üstü oymacılık atölyesine, uçtu gitti.

Oradan bana cikleyip duruyor.

Televizyonda Dora güneşi uyandırmaya gidiyor. Ah keşke GünEş burada olsaydı da bende onu uyandırabilseydim. :)

Birazdan usta gelecek ve tadilatta yeni bir perde oynanacak!

Sonra arkadaşlarımla buluşacağım ve tüm gün dışarda dolanacağım.

Ne soğuk ne tadilat sorunu bu güzel günün tadını çıkarmamı engelleyemez!

Hıhhh!

Son sözüm budur!

:)

Yaşasın haftasonu!


Not: Kullanılan resim buradan alınmıştır.

6 yorum:

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Havanın güneşine aldırıpta tiril tiril dışarı çıkanlara baktıkça üşüyorum. Size iyi gezmeler:)

birdutmasali dedi ki...

tüm gün bir iş işin mesai yaptım,
şimdi eve geldim, demin Narinciğimize de yazdığım gibi,
elimde çay, serin havaya inat,
üzerimde polar battaniyem :)
tam kış modundayım :)))))
ama resmin öylesine sıcak kiii

sevgiler canım..

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Sevgi'cigim,

Bana biraktigin guzel yoruma cok ama cok tesekkurler. Saclar mecburen kisa oldu, daha dogrusu uzamaya basladilar :) gecen sene ki hastalikli durum ve tedavilerden sonra dokulmustu hepsi:( simdi seviyorum kisa saclarimi, hele sizlerden de begeni yotumlari alinca daha da seviyorum, cok sagol.

Guzel bir hafta diliyorum ve de cok cok sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkürler sevgili Nazlı. Gezdim durdum valla! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

NuNucuğum, inanır mısın cumartesi çıkıp pazar geldim eve! Tam gezme oldu :)
Şimdi senin o keyfine özendim bende. Şu anki yorgunluğuma çok iyi gelirdi. :(
Çok öpüyorum.
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Aybikeciğim sana da güzel haftalar olsun. Saçların gerçekten çok güzel olmuş. İnan resmen daha da gençleştirmiş ve cıvıldatmış seni.
Sağlıkla kullan. Ben çoook beğendim. :)
Çok öptüm