4 Kasım 2010

Gece Gece...


Basri'yi çoğunuz hatırlarsınız.

Sarışın afet Fatoş'un pek o kadar da yakışıklı olmayan ama sevimli kocası.

Hani şu koccaman "Basri Sandviçleri"nin kahramanı...

Gecenin şu saatinde canım öyle bir Basri Sandviçi istiyor işte.

Şöyle yumuşacık pofuduk iki dilim ekmek arasına, ızgarada pişirilmiş kabak-patlıcan, üzerine közlenmiş kırmızı biber, birazcık acı sos, üzerine hellim peyniri, biraz maydonoz, biraz daha közlenmiş kırmızı biber....Hmmmmm....

Acıktım galiba! :)

4 yorum:

Pastane'den dedi ki...

Sevgi bende acıktım nasıl güzel bir sandeviç tarif etmişsin içinde sevdiğim bütün lezzetler var
benim yememem lazım yoksa kilo alıyorum ama sen yersen afiyet olsun:)

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
bende aynı sorunla karşılaşmamak için sabırla uygun zamanı bekleyeceğim. o zamana kadar yutkunacağım herhalde...

mine dedi ki...

bak şimdi ben de çok istedim : )

Sevgi Küçük dedi ki...

Allah'tan şu saat yemek için çok uygun!! :D