3 Kasım 2010

Diş: Birinci Sahne


Başroller; ben ve Çiğdem Hanım.

An; akşam üstü.


Sahne; Dolgu 1, çekim 1!


Sabırlı, anlayışlı ve titiz doktorum 1,5 saat süren bir çalışma ile 2 dişimi kurtardı.

Sonra da sanki benden az yorulmuş gibi "İyi dayandınız. İyi misiniz şu an?" diye sorma inceliğini gösterdi.

Aneztezi çok keyifliydi. Eve geldiğimde kafam iyiydi!? Resmen Amerikan filmlerindeki gülme gazı almış diş hastası tadındaydım.

Vücut ilaca alışkın olmayınca hemen çarpıyor.

Epey bir tadını çıkardım o anların. Çünkü biliyorum ki üstünden saatler geçtikten sonra acı hissedeceğim...Ki artık hissediyorum... :(


Devam edecek....
Ne yazık ki... :(

7 yorum:

Pastane'den dedi ki...

geçmiş olsun Sevgi
bilirim o dişçi koltuğu nasıl zordur:(

Binbirçeşni dedi ki...

sevgıcım cok gecmıs olsun..bilirim diş agrısını:((

mine dedi ki...

geçmiş olsun

NarincE dedi ki...

E ben de Başkent' gidiyorum hayatım. Ortodontiye, hem çocuklar hem ben. Karşılaşabiliriz, am sen akşamüstü gidiyorsun herhal?

Salı sabahı ordaydım ben de. 23 Kasım da bi dahaki randevum, sabah onda.

Ağrıkesici al hemen bi şeyin kalmaz, surgam olsun mutlaka.

birdutmasali dedi ki...

:((((
geçmişler olsun sevgiciğim..
kıyamadım şimdi sana hiç !
ama doktorunu tebrk ediyorum.
ilet lütfen ! :) hatta kek yollıcam ona :)))

Zehra Gürgen dedi ki...

Seni senii kafa yapmak için git dişçiye he heee :)
ben de çalışırken astımdan dolayı sık sık oksijen alırdım inan harika oluyor :))

Sevgi Küçük dedi ki...

Herkese çok teşekkür ederim.
:)