13 Kasım 2010

Bugün Cumartesi...Ohhhh Yaşasın! :D



Günaayydddııınnnn!!! :)
Bugün bulutlu bir Ankara havasına misket oynayarak değil ama "booaazıımmm aaarııyooo" diye mızıktırarak uyandım. (Mızıktırmak nedir bilmiyorum ama yaptım, pişman değilim gene olsa gene yaparım. Ayrıca, gerçekten 'boğaz' yerine 'booaazzz' dediğim için aynen yazdım)


Suratımı asarak aynaya bakıp, bugünün cumartesi olduğunu hatırlayınca "Hobbaaaaaa...Haydi eller havaya!" diyerek kısmi bir iyileşme yaşadım.

Sabahın bu saatinde neden uyanığım:

Efendim ilk neden, rutin "ay ne lanet bir iş bu ya?offf...gene tamirci çağır" cümlesi oldu. Geçen cumartesi idareten yapılan iş idare etmedi. Böhüüüü...

İkinci nedense Ege ile vakit geçirmek istemem. Kendisi ile 2 haftalık kısa bir ayrılık yaşayacağız. Oğluşum beni unutsun istemediğim gibi bende şimdiden bol bol "Ege anları" depolamaya çalışıyorum.

Evet, pazartesi gününden itibaren 2 hafta yokum. Mümkün olduğunca bilgisayar ve benzeri teknolojik aletlerden uzak kalmayı planlıyorum....ruh ve beden sağlığım için bunu yapmam şart!!


Bu kısa arayı BHA ile kitap okuyarak, gezerek ve keyif çatarak geçireceğiz. Ne okuyacağıma önceden karar vermiş ve Adam Smith'i bu ara için saklamıştım çünkü akşam işten geldiğimde yorgunluktan okuduklarımı algılayamaz olmuştum.

Yola çıkmadan önce sizlerle bayramlaşırız. Ama ola ki yola çıkmak üzere olanlar varsa:

Hepinize huzurlu, mutlu ve sağlıklı bayramlar dilerim. Yüzünüz hep gülsün.

:)

Şimdi ben izninizle işime geri döneyim. Malum, daha pazartesine çoook var....(İç çekiş) Gün içinde mutlaka yazacağım. Beni okumaya devam edin anacığım. Hi hiii....

Not: Kullanılan görseller netten alınmıştır.

4 yorum:

mine dedi ki...

2 hafta çarçabuk geçer güzelliklerle geçsin sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok teşekkürler. :)
Sevgiler

CEPAYNASI dedi ki...

iyi dinlenmeler,
ve mutlu bayramlar:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkürler :)
Aynı güzel dilekler benden sizlere olsun.
Sevgiler