27 Ekim 2010

Zencefil'den Paket Var


Dün sevgili Zencefil'den iki paket aldım.

Bu süslü, sevimli ve renkli hediye paketlerini kendisi hazırlamış, kurdelelemiş ve bana göndermiş.

Peki sizce içinde ne var?

Hmmmmm...Birbirinden leziz makaronlar. Ama bu kez makaronları "çikolatalı" olarak sınırlanmamış. Aynı zamanda antep fıstıklı da yapmış. İçine sevgisini de katmış ve bana göndermiş.

Bizde BHA ile mest olarak yedik bitirdik.

Her kutu içinde 6 (3 çikolatalı ve 3 antep fıstıklı) makaron olduğunu ve sadece kutuları çekecek fırsat bulabildiğimi düşününce lezzetlerini hayal etmeyi size bırakıyorum. :)

İçlerinden bir ikisini büyük bir cömertlik örneği sergilereyek (!) iş arkadaşlarıma sundum. (Cömertlik ölçümü anlayabilmeniz için 20 kişi olduğumuzu söylemek ve "bir ikisinin" ifadesinin altını çizmek istiyorum. Pardonda bunlar bana gelmişti, bana ne! Paylaşmam)

Onlarda çok beğendiler. Hatta Zencefilciğim istekte bulunan arkadaşlarımı kırmayıp gelecek hafta onlar için yeni kutular gönderecek.

Şimdiden ellerine kollarına sağlık.


Not: Kutuların kenarındaki açılmalar içinde ne var diye meraktan kurcalarken oldu.

10 yorum:

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Afiyet bal olsun şekerim....

Sevgi Küçük dedi ki...

Vallahi oldu! :)
Yedik bittiiii...
Not: Bugün toplantıdaydım o yüzden konuşamadım. İşim bitince (5 gibi!!) aradım,ulaşamadım. Arayacağım. ;)

reyhane dedi ki...

Güle güle kullanın efendim, eminim harikadırlar..
Makaronları da merak etmedim değil..

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi paketin içini deçekseydin en azından bakar iç çekerdik :)

Zencefilin eline sağlık, sanada afiyet olsun :)

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

insan açmaya kıyamaazzz çok şık duruyor :)

sevgiler,

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Reyhane, yazının linkinde gördüğünüz makaronlar gibiydi. İnan bende fotograflamak istedim ama çok geçti!! :)
Gelecek sefer söz

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım çok sağol. Benden çok BHA yedi (malum tatlıyla aram yok) ama gene de ne yalan söyleyim bende fena yemedim! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Şule, inan elim titredi. Gerçekten çok güzellerdi. Bir de capcanlı renkler, şirin kurdeleler filan...
Buradan tekrar Zencefilciğime teşekkür ediyorum, hem dışı harikaydı!
Sevgiler

DeNiZ dedi ki...

çok şık duruyorlar..sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkürler Sevgili Deniz.
Sevgiler
:)