24 Ekim 2010

Migros - Özel Olimpiyatlar



Migros'un kampanyasını reklamlarda gördüm ve hoşuma gitti. Görmemiş olabilirsiniz diye sizlerle paylaşmak istiyorum. Konusu şu:


Ben Mutlu Bir Down Annesiyim'i okumuş muydunuz? Bir annenin çocuğunun down sendromlu doğacağını öğrendiği andan itibaren yaşadıklarını anlatır. Kitapta, Elçin Tapan yaşadıklarını tüm içtenliği ile anlatır. İçerikte hep şu vurgulanır, fedakarlık ve ilgi göstermenin yanı sıra iyi bir eğitim ve sağlık harcamaları ile bu çocuklar aslında normal çocuklardan farklı değillerdir. Yani onları "öcü" görmenin yanlışlığı ortaya konulur. Sadece emek vermek gereklidir. Ve maddi imkan...Ne yazık ki maddi olanağı olmayan ebebeynler için sağlık ve eğitim harcamalarını sağlamak çok zor. Keşke devletimiz onlarada sahip çıksa.

Engelli tüm insanlarımız içinde bir şeyler yapılır mı acaba Bunu defalarca sordum. Hep atlıyoruz: Onlarda bu yurdun insanları. Bizim kadar hakları olmalı.

Migros şu an alışverişlerden elde ettiği gelirin bir kısmını Özel Olimpiyatlar'a katılacak kardeşlerimizi desteklemek için kullanıyor. Reklamın sonuna yetiştiğim için tam içeriği öğrenemedim. Sayfasına baktım ama ayrıntıları göremedim. Öğrenirsem size de iletirim. Küçücükte olsa bir desteğimiz olsun değil mi?

Not: Kullanılan görseller netten alınmıştır.

Hiç yorum yok: