24 Ekim 2010

Küçük Ağa



Son zamanlarda Nickelodeon dışında pek bir kanal izlemediğim için ancak reklam aralarında diğer kanallara bakıyorum ve ne var ne yok o arada görüyorum. Az önce yine öyle bir şey oldu ve ben duydum ki Küçük Ağa TRT'de tekrar yayınlanacakmış. Yaşasııınnn!!! :)




Çetin Tekindor'a aşık biri olarak bundan daha mutlu olamam, zaten ona da Küçük Ağa'yı izlerken aşık olmuştum.

Kaldı ki konusu ile oyuncuları ile dolu dolu bir yapımdı. Hayal meyal aklımda kalmış. O yüzden yarını ve gelecek iki haftayı iple çekiyorum.

Yaşasıııınnnnnn...demiş miydim? Bir daha diyim o zaman:

Yaşasın! :)

Not: Konu ile ilgili görsel ararken farkettim; acaba kaç evde Tarık Buğra'nın bu güzel eseri var? Bizde yokmuş. Ne büyük utanç. :(
Almak için hemen sepete ekledim bile.
Ayrıca, kullanılan görseller netten alınmıştır.

9 yorum:

mine dedi ki...

aaa ne kadar eski bir dizi seyretmek keyifli olacaktır

Sevgi Küçük dedi ki...

değil mi sevgili Mine? :)
hele ki artık hayatta olmayan sanatçılarımızı yeniden ekranda görmek, o keyfe ulaşmak...İşlerimi hemen bitirip hazır olmalıyım.
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Acaba ne zaman başlayacak?? TRT sayfasında yayın akışında bulamadım. Gelecek hafta mı acaba?? Şimdi oturup TRT de bilginin denk gelmesi için bekleyecek miyim??? :(

nesrin dedi ki...

Cok güzel bir diziydi, ben de hatirliyorum. Yeniden izlemek büyük bir keyif olacak. Sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Kesinlikle! :)
Ama hala ne zaman başlıyor bulamadım. :(

SERAP dedi ki...

Sevgicim bu ay bir etkinlige evsahipligi yapmanin heyecanini yasamaktayim.Sende etkinligime katilmak istermisin?
Konum Yalanci yemekler.Genis bilgi sayfamda.Berlinden sevgiler

NarincE dedi ki...

Ne heyecanla izlerdik, güzel oluyor eski dizileri tekrar izlemek.

Sevgi Küçük dedi ki...

Serapcığım davetin için çok teşekkür ederim. Açıkcası çok heveslendim. Becerebilirsem mutlulukla katılırım. :)
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım sende öyle hissediyor musun bilmem, eski dizilerin izlerken ben çok keyif alıyorum. Yeniler çok soğuk ve yapay geliyor. O zaman teknoloji iyi değildi belki ama oyunculuklar süperdi.
Sevgiler