31 Ekim 2010

Kastamonu ve Etli Ekmek






Sizi Kastamonu Kalesi'nden görüntülerle başbaşa bırakıyorum.

Fotografları Sinop gezimizden dönerken Kastamonu'ya uğradığımızda çektim.

En alta Kastamonu'nun meşhur etli ekmeğinin (yanına da bir kap ayran) fotograflarını koydum. Aslında biz asıl yememiz gereken yerde yemeyip, yolda rastgele bir yerde yedik ve yol boyunca tahmin edemeyeceğiz kadar pişman olduk (ekip olarak!). Herhalde tüm benzin istasyınlarında mola vermişizdir! :(



Kimbilir ne etiydi...Neyse...


Etli ekmek benim beklentimin aksine kapalı pide gibiydi ve üstüne de bol yağ sürülüyordu. Biz (Zencefil dahil dört arkadaş) üzerine yağ sürdürmediğimiz için az etkilendik ama diğer arkadaşlar resmen telef oldu.

Demek ki neymiş, bildiğin yerden şaşmayacaksın.

4 yorum:

verago dedi ki...

fotoğraflar çok güzel..
bazı yerlerde pideye etli ekmek deniyor, çok da güzel olur ama sizin yediğiniz yer sanırım temizliğe ya da etin tazeliğine dikkat etmemiş. belki ordakiler bağışıklık kazanmıştır ama dışardan gelenler hasta olur tabii. geçmiş olsun.

Sevgi Küçük dedi ki...

Sağol sevgili Verago. Evet, bizde etten şüphelendik. Bir de kullanılan yağda bir şekilde dokunmuş olabilir. :(
Kapalı pide şeklinde olduğu için ve içi kıymalı olduğu için şaşırmıştım ben. Hani etli denilince büyük et parçaları beklemiştim. :)
Bir daha ki sefere asıl yerine gidip yiyeceğiz.
Sevgiler

Tijen dedi ki...

Et en riskli yiyecek ve ne yazık ki bizim ülkemizde...
Sevgi'ciğim, arada sırada da olsa sesini duymak ne güzel.

Sevgi Küçük dedi ki...

Tijenciğim inan aklımdasın. Uzun süredir blogları takip edemiyordum. Bundan sonra gene sık duyacaksınız sesimi :)
Çok sevgiler