19 Ekim 2010

Güzel Bir Gün


Gününüz çok güzel geçsin.
Sevgiler

8 yorum:

NarincE dedi ki...

Ayy bu güzel çiçeklerle güzel geçmez mi? Bugün işimiz çok, alışverişe çıkıciizz oğlana telefon, kıza keman alıciizz. Anneye sıra gelmeyecek yine, ama anne mızmızlanmayacak, yavruların yüzüne bakıp mutlu olacak.

mine dedi ki...

minicik bir fotoğraf gülümseten
teşekkürler

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah Neclacığım nasıl harika bir annesin sen ya?Allah bozmasın.
Hepinizi çok öpüyorum.
Not: Bir ara fırsat bulursak bir kahve molası verelim mi? ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Mine, azıcık olsun gülümsetebildiysem ne mutlu bana. :)
Sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Günüm bitti ama güzel geçti diyebilirim.Bende anlatayım hemen ;

sabah derini hazırla yolla, sabah platesini yap duş al evi temizle yemek yap yağmuru izle balkonu yıka yağmur tekrar yağınca tekrar yıka? yahu ben niye taktım bu balkona ve yağmura bilemedim ??

asya selda dedi ki...

senin de güzellik:)

Sevgi Küçük dedi ki...

İlahi Zehracığım! :)
Çok güldüm. Gerçi ben ne dün ne de bugün yağmurda eğlenemedim hep ıslandım. Ühüüüü :(
Çok öpüyorum

Sevgi Küçük dedi ki...

Kankamın annesi! :)
İkinizide çok öpüyorum. Ömrünüz güzel geçsin ayol! :D