30 Ekim 2010

Evet...Kararlıyım!


Evet, gece saat 3 gibi yatmış olabilirim (o saate kadar çalıştım).

Evet, ertesi sabah, rutinde en geç 9 da kalkan ben, saat 13.30 gibi uyanmış olabilirim.

Evet, son bir aydır (antibiyotiklere rağmen) ciğerlerim sökülürmüş gibi öksürüyor olabilirim.

Evet, okunacak kitaplar-izlenecek filmler-gidilecek sergiler ve konserler yığın haline dönmüş olabilir.

Evet, "sonra yazacağım" dediğim zilyon tane yazım hala yazılmamış olabilir.

Evet, evde ütü vs birikmiş olabilir.

Evet, son 3 gündür yoğun çalışmama rağmen pazartesi sabahına yetiştirmem gereken sunum ve raporda bir gıdım ilerleyememiş olabilirim.

Ve evet, içimden çalışmak yerine uzun zamandır yapmadığım şeyi yapmak yani bloglar dünyasında dolanmak geçiyor ve hatta ben bunu uyguluyor olabilirim.


Fekattt yılmadım yılmayacağım! Hayata küsmeyeceğim! Bugün geceyarısına kadar o sunum, o rapor ve o dağ gibi ütü bitecek.

Ve yarın sabah rutin saatte (yani sabah 7) kalkılıp kahvaltı, üstüne spor sonrada pazar keyfi düzenine geçilecek, kısaca normal hayata dönülecek ve bir daha eve iş getirilmeyecek!

Son sözüm budur! Hıh!

Not: Kullanılan görsel netten alınmıştır.

Hiç yorum yok: