30 Ekim 2010

Evde Ekmek Keyfi: Sahne 2


Geçenlerde size evde ekmek yaptığımı söylemiştim.

Ve tabii daha sonra bununla ilgili görselleri koyacağımıda söylemiştim. Ama gelin görün ki fırsat bulup görselleri ekleyememiş ve bu yazıyıda "yazılacağına söz verilen zilyon tane yazı"dan biri haline getirmiştim.

Sözümü gecikmeli olsa da tutuyor ve ekmeği yaptıktan sonra yaptığım kahvaltı ile ilgili görselleri size iletiyorum. Ekmek, makineden çıktıktan sonra işte böyle gözüküyor:


Aslında yazı olarak bir şey yazmama gerek yok; misss gibi tazecik ev yapımı ekmeğimle peynirleri ve reçelleri götürdük.


Kahvaltı fotograflarının hepsini koymuyorum. Bir tane yeterli bence çünkü gecenin şu saatinde sizleri kahvaltı için coşturmaya gerek yok! :)

Sadece şunu bilin isterim; 4 çeşit peynir vardı ama biz tadımlık parçalar tercih ettik. Peynirlerimizin yanında olmazsa olmazımız acı biberler ve diğer yeşillikler var. Pembe tonlu reçellikte anne yapımı vişne reçeli, yeşil reçellikte ise ev yapımı karpuz reçeli var. Son küçük kapta ise çok net seçilmese de yine anne yapımı turunç reçelimiz var. Fotografa dahil olmayan yerde yağda yumurtamız, kayısı reçelimiz ve zeytinler var.

Şimdiden iyi pazarlar!

Not: Saatlerinizi geri almayı unutmayın. ben aldım ve bütün işlerimi bitirdikten sonra bir saatte fazla zamanım kalmış oldu. :)

10 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık,Afiyetler olsun.evde yapılan ekmek gibisi varmı.missss gibi.sayfama yaptığınız nazik zitaret için teşekkür ederim.sevgiler mutlu pazarlar

Pastane'den dedi ki...

mis gibi ekmek ve reçeller
ellerine sağlık Sevgi
afiyet olsun

Sevgi Küçük dedi ki...

Bende teşekkür ederim sevgili Berna.
Sana da keyifli pazarlar.
Sevgiler :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Teşekkürler sevgili İzgün.
Sevgiler :)

çeşnici Handan dedi ki...

Pazar sabahı mis gibi taze ekmek kokusuna uyanmaktan daha güzel ne olabilir ki? Mis gibi taptaze ellerine sağlık harika görünüyor.

mine dedi ki...

kahvaltı benim için mutluluk öğünü birkaç parça peynir, bir fincan çay biraz ekmek ve sevdiklerim : )

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Handan, sana katılıyorum; o kokuya uyanmaktan daha güzel bir şey yok. :)
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Mine, özellikle sevdiklerim yanımdayken kahvaltı daha bir güzel oluyor. :)
Masa başında gırgır şamata ile büyük aile toplantılarını çok seviyorum. Şimdilik çekirdek sayılırız ama olsun, buna da şükür! :D
Sevgiler

verago dedi ki...

afiyet olsun, herşey ev yapımı çok güzel görünüyor.. tam buğday unundan yapılmış sanırım ekmek, ben de yapmıştım:) Öykü tarifini verdi sağolsun.. kışın daha çok yaparım, kuzine yanacak çünkü.

Sevgi Küçük dedi ki...

Nasıl özendim bilemezsin! Bizde öyle kuzine keyfi yapabilsek... :)
Ekmek çavdar unundandı. Ama ya çavdar ya tam buğday tercih ediyorum.
Sevgiler