6 Ekim 2010

Ara Sıra Ara


Bir görünüp bir kayboluyorum çünkü...

Çünkü bilen biliyor ama buradan da söyleyeyim,gezip tozuyorum!

Yıllık izne epey geç çıktım. Öyle olunca (artı bu sene havalar çok sıcak olunca) ara sıra Ankara günlerine ara verip haftasonları bir yerlere kaçtık. An geldi cumartesi sabah 5'de Çakraz'a yola çıktık, an geldi İstanbul'da gurme gezileri yaptık.

Bir an Eskişehir'deydik, hop başka bir gezi ile Sinop'a geçtik. E tabii Sinop'tan dönerken Kastamonu'ya uğramamazlık olmazdı.

Evet, son gezimiz Sinop ve Kastamonu'ya oldu. Gerçi bu da benim sonum oldu!! :D

3 gündür evde baygın yatıyorum. Sinop'a macera dolu yolculuğumuzdan bir gün önce "Aman ya, o başlamadan işe varırım" dediğim yağmur daha ben servise varmadan başlayıp beni sırılsıklam etti. Ama muhtemelen o kadar keyifli (?) olmuş ki benim için, kalkıp Sinop'lara gidip bir de orada sudan çıkmış balığa döndüm. Yağmur gezi boyunca yağdı. Şemsiye altından sırılsıklam olduk diyeyim siz anlayın halimizi.

Tabii bir bardak yağmur, üstüne rüzgar...bir kaç saat bekletin veee hoop: hastasınız!

Gerçi bu ara salgın varmış, onun etkisi de olabilir.

O yüzden aralarda gezdiğim için sessizim, şu ara ise hasta olduğum için sessizim.

Hastalığın sersemliğini atıp yarın işe döneceğim. Haftasonuna kadar da düzelip sizlerle buluşmayı planlıyorum.

Kendinize dikkat edin. Haberlerde kış geldi diyordu. Aman dikkat! Aman!


Not: Kullanılan resim netten alınmıştır.

Hiç yorum yok: