29 Ağustos 2010

Tamam...Tamam...


- Gökçemmmm...Hocam, ben ilk dört disiplini okumadığım için bunu okuyamıyorum!!

- ??!! Efendim?

- Şekerim yani diyorum ki "Senden ödünç aldığım Beşinci Disiplin kitabını şu an okuyamıyorum çünkü ilk dördünü okumadım!" Hi hooo hoooo (Buradaki gülme efekti aynen okunduğu gibi yapılmış, kankoşlar arası bir muhabbet ürünüdür)

- Allah senii...Tamam tamam, biraz daha kalabilir.

- Mersiiiii :)


Kitabı Gökçem'den ödünç alalı epeeyyy bir zaman oldu ve o arada 5-6 kitap okudum. (Onları ayrıca yazacağım) Bir türlü ona başlayamadım. Başladığımda ve Okuma Günlüğü'me eklediğimde ise gene modumda olmadığımı görüp başka bir kitaba başladım. Onu da okuyup bitirdim. Ve sonunda gene başka kitaba başladım:

Ayşe Kulin'den "Veda"

Durmadan kitapları değiştiğim için özür dilerim. Listeye sadık kalmaya çalışacağım.

Güzel bir pazar dilerim.

Hiç yorum yok: