30 Ağustos 2010

Son Ütücü


Ütü için resim araken bunu buldum ve çok hoşuma gitti.

Bakalım benim "iron man" liğim nereye kadar olacak!! :D

Uzun bir süredir (ay bazında düşünmeyin lütfen!!) biriktirdiğim ütüleneceklerimi "acaba artık olgunlaşmışlar mıdır?" diye geyiğe vurarak nihayet ütülemeye karar verdim.

Bugün karşınızda "son ütücü" konumundayım, yani türünün son örneği anlamında!!

Hepinize güzel bir gün ve hayırlı bayramlar dilerim.

Not: Şu an tepemizden uçaklar geçmeye başladı. İzninizle hem yazıyı hem ütüyü bırakıp balkona koşuyorum!!!

Sevgiler

6 yorum:

öznur-ata dedi ki...

merhaba...off aynen ben de bir üşengeçliktir gidiyor ütü konusunda..yığıldıkça yığılıyorlar kolay gelsin size..ve başlama gücü biran öncee :))

Zehra Gürgen dedi ki...

güzzel ütücüü..
okul başlasın benimde ütücü hallerim başlar allahtan başka ütü derdim yok he heee

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Öznur, özellikle başlama gücü dileğin için teşekkür ederim. :)
Daha yarılayamadım bile. Ama yalan yok çok da uğraşmadım!! ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım valla ne diyim! Her gün ne giycem diye bakıp ne ütülesemlerle devam ediyorum. Hayat çoook zorrrr :D

♥ Unicorn ♥ dedi ki...

ah yaa bütün kadınlar aynı dertten mi muzdariptir :) canımdan bezdim gömlek ütülemekten :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Vallahi "offf" dedim artık. Her pazar aynı olay: nasıl yaaa, ben bunları ütülememiş miydim????
:)
Allah hepimize kolaylık versin