8 Ağustos 2010

Serinletici


İşte size Sevgi usulü bir serinletici!

Gazlı içeceklere zaten karşıyım, soda ve ayranda bir yere kadar. Bu sıcakta da çayda içilmiyor. Bende gittim şunu hazırladım:


1 adet Doğadan limonlu yeşil çay

1 adet Doğadan üzüm çekirdeği ve mürdüm erikli karışık meyve çayı

1 adet Doğadan rezene çayı

1 adet Botany böğürtlen çayı

Bal

Buz

Soğuk su


Suyun içine çayları attım, demlensinler diye on dakika bekledim. Ardından bal katıp karıştırdım. Buz ilave edip bardağa aktardım. Şimdi serin serin içiyorum.

2 yorum:

öznur-ata dedi ki...

merhabalar.değişik bir tarif :)ama deneyeceğim..dediğin gibi gazlı içecekler zararlı ve bu sıcakta artık değişik tatlarla serinlemek lazım

Sevgi Küçük dedi ki...

Kesinlikle Sevgili Öznur.
Bugünde farklı bir tane yapacağım. Bu arada evdeki bitki çaylarını da değerlendirmiş oluyorum. :)
Sevgiler