7 Ağustos 2010

Sıcaklar


Son zamanlarda rekor sıcakları yaşıyoruz.

Bu durumda insanlığın suçu nedir ne değildir bilemem, ama epey fazla olduğuna inanıyorum. Merak ediyorum, biz burada resmen erirken buzullarda durum nedir?

Neyse, bu konuda sosyal mesajlarımı başka bir yazıda vereceğim.

Şuydu buydu...tadilattı tezmilikti derken baktım ki yıl sonuna yaklaşıyoruz. Geçen sene bu sıralarda dönmeme sayılı günler kaldığını bilmeden Sofya'da hayatımı sürdürüyordum. E boşuna dememişler; insan oğlu kuş misali! Hayırlısı, belli mi olur, belki seneye de başka yerden yazarım size. :)

Sıcaklardan baygın baygın dolanıyorum. Elimi kolumu kaldıracak gücüm yok. O yüzden (ve artı diğer sebeplerden) bloglarınızı takip edemiyorum. Çok üzgünüm, çünkü eminim çok güzel şeyler var ve ben gecikmeli öğreneceğim.

Şimdilik bu kadar.

İzninizle, sıcaklarla geçen hayatıma dönüyorum. :S

2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

resim bile terime ter kattı :((((

Sevgi Küçük dedi ki...

aynen...Allah'tan bugün biraz daha serin.