9 Ağustos 2010

Et Mi? O Ne Yahu??


Bugün et yemeyi bırakışımın 4. haftasına girdim.

Hayır vejetaryen olmadım sadece kırmızı etin ve beyaz etin kaynaklarından emin olamıyorum. Hiçbiri sağlıklı ve doğal gelmiyor bana. Emin olmadığım sürece de yemeyeceğim.

Ama etsizlik zor şu an. Allah'tan peynirkolik bir insan olduğum için et yerine peynire dadanıyorum.

Şimdi bana "soya" diyeceksiniz belki ama sağolun almayayım, farkedene kadar yeterince GDO aldığımı düşünüyorum o yüzden fazlasına gerek yok.

Makedonya'daki sofraları özledim; yumurtanın doğal kokusunu, sütün o doğal aromasını ve etin et gibi olduğu anları....Şu yaşta yediğim en lezzetli kahvaltılar oradaydı. Yakında "Makedonya'dan sevgiler" diye bir not görürseniz şaşmayın. Düşününce bile acıktım!

Fast foodların, fabrika bacalarının, yapay tatların olmadığı o güzel ülkeye yine gitmek istiyorum.

Bu arada farkettim ki ben size Makedonya anılarımın tamamını anlatmadım daha değil mi? En kısa zamanda tamamlayayım.

Ve yediğiniz etin ne olduğunu, nasıl "yetiştiğini" ve size nasıl ulaştığını bir kere daha düşünün derim.

2 yorum:

NarincE dedi ki...

Ayy nasıl duruyosun kuzum yaa?

Sevgi Küçük dedi ki...

İnan zor oluyor. Hele de benim gibi etsever biri için daha da zor. Ama kaynağını bilmediğim için güvenemiyorum ve yiyemiyorum. :(