28 Ağustos 2010

Bu Haftasaonu


Nihayet evde uyandım.

Sabahın köründe kalkmak bu nedenle keyifli gelmiş olsa gerek. :)

Gerçi bugünü, hatta önümüzdeki üç günü, evde oğlumla sakin ve huzurlu geçirme hayalimiz azıcık rötarla olacak ama sebebi de tatlı bir rötar: Bugün dışarı davetliyiz.

İş vesilesi ile tanıyıp sevdiğim bir arkadaşıma oğlumla beraber ev hayırlamaya gideceğiz. Onunda üç yaşında oğlu var ama onun oğlu gerçek anlamda oğlu, benimki biraz çakma evlat olduğu için merak ediyoruz ne tepki verecekler.

Ayrıca bir diğer arkadaşımızda üç yaşında oğlu ile gelecek.

Kısacası üç hatun, biri çakma üç de oğulla kahvaltı yapıp güzel bir gün geçirmeyi planlıyoruz.

Benim oğlan şu an bütün "Egeeee! Hemen kafes! Bak hazırlanıp çıkmamız lazımmm" çemkirmelerime "cikkk! ci ciccci ciiik ciikk" yani "cıııkk! şu an çizgi film izliyorum" tepkisi ile kayıtsız kalıyor ama yakalayıp kafesine koyacağım. Yani umudum o yönde! Kime çekti anlamıyorum ki!!


Kayifli haftasonları dilerim.


Not: Kullanılan resim netten alınmıştır.

4 yorum:

asyaselda dedi ki...

tevgiiiii natıltın yavvv

Sevgi Küçük dedi ki...

Asyacığımmmm
buradayım ben. bugün senin gibi tatlı mı tatlı bir yakışıklı ile zaman geçirdim. ah siz bir tanışsanız nasıl güzel olur? :)

NarincE dedi ki...

Bizim kuşlar kaçtı iyi mi? Taa yaz başında. Kafeste durmuyorlardı hiç, balkondan kaçtılar. Kediciğimiz var artık, büyüyor, öyle tatlı ki...

Sevgi Küçük dedi ki...

Kuşlara üzüldüm. Hayatta kalabilmişler midir acaba? :(
Oğluşum bugün pek keyif aldı. Detayları yarın yazarım.
Kediciği de kocaman öpüyorum.
:)