17 Temmuz 2010

Yeni Sloganım ve Tra laa laaaa Nidalarım


"Hayat çok kısa, değmez bir tadiloşa kudurmaya!"


Yeni sloganım evdeki durumu ve tabii benim ruh halimi çoooook güzel özetliyor. Son bir haftadır aynı konumdayız! Ama bugün sabah 8 itibariyle "traaa laaa laaaaaaaaaa" moduma geri döndüm.

Ne yapabilirim ki? Sukunetle yaklaştım, anlamadı. Sinirlenmeye başladım, umursamadı. Kudurdum, sessizze bağladı. Tansiyonum fırladı, "hallederiz" moduna girdi...Ama tadilatta bir milim ilerlemedi.

Beni bilirsiniz, ben delilerle uğraşacağıma isterim ki deli ben olayım millet "ne yapcaz" diye dolansın. :)

Ne yani, kendini bilmez - basiretsiz - umursamaz ustalar yüzünden hayatı kendime neden zindan edeyim ki? Onun problemi, o düşünsün! :)

Hadi size keyifli haftasonları. Eğer kafamı toplayabilirsem size bir dolu yazı göndereceğim.

Bu arada, benden duymuş olmayın ama bu haftasonu Zencefil ve Tarçın'da birbirinden leziz tarifler olacakmış.


Not: Kullanılan resim netten alınmıştır.

Hiç yorum yok: