11 Temmuz 2010

Yaşasın Soft Bowl! :)

Bugün bütün kızlaarrr toplaannndıkkk...toplaannndıkkk...
Ve çok keyifli bir gün geçirdik.
Aslında biraz çekinerek gitmiştik ama o kadar eğlendik ki zamanın nasıl geçtiğini anlamadık bile.
Etkinliğin düzenlendiği Cafe Mu'nun sahibi Ünzile Hanım'a konukseverliği ve birbirinden leziz tatları için;
Etkinliği düzenleyen Soft Bowl'un yetkilileri Bekir Bey ve arkadaşlarına hem bu etkinlik için hem de öğretici bilgileri için;
Bizlere çay servisi yapmaktan leziz pastasının tarifini paylaşmaya kadar her şekilde samimiyetini gösteren Hayal Hanım'a sıcacık sohbeti için;
Sevgili Narince'ye beni etkinlikten haberdar edip katılımımı sağladığı için
Ve tüm Ankaralı Blogcu arkadaşlara bu güzel gün için çoooook teşekkür ederim.
Detayları sonra uzuuunn uzunnn yazacağım. Hatta mutfağın meşhuurrr tadilatı bir bitsin hediye kalıplarla size neler yapacağım! :)
Ay söylemeden geçemeyeceğim: aklım Soft Bowl'un yeni kalıbında, o canımmm lale desenli kek kalıbında, kaldı ve hatta çantama atsam mı dedim ama utandım... Belli mi olur, belki o da ikinci etkinlikte kısmet olur. Olmazsa arar bulurum!
O kalıpla bir üzümlü kek geldi masaya...Hmmm hmmmm...Muhteşem bir manzaraydı. Fotografı mı? Ayol bir durun soluklanayım, şimdi evden girdim flaş haber olarak geçiyorum. Onları hep ekleyeceğim.
Keyifli pazarlar.

4 yorum:

nurşen dedi ki...

At Sevgicim bu ne hız :) Hangi arada bloga girip yazdın valla bravoooo.Bütün söylediklerine katılıyorum canım süper bir gündü,tekrarını yaşamak dileğiyle.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

İnşallah canım benim. Ayrıca sözünü unutmuş diiliz haberin olsun ;)

nurşen dedi ki...

Selamlar canım,
Ne sözüymüş hayatım,hiç hatırlayamadım :)) Unuturmuyum hiç canım benim,inşaallah bir aksilik olmazda hep birlikte güzel bir gün daha geçirme fırsatı buluruz.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
İnşallah canım
Çok öpüyorum