17 Temmuz 2010

Tatlı Bir Haftasonu :)










"İnsanın mutfağı olmayınca yapacak yemeği de olmazmış" deseymiş atalarımız, ne kadar güzel olurmuş! Ben demişler gibi kabul ediyorum ve diyorum ki "madem yemek yapamıyorum, o zaman çektiğim fotograflardan koyayım da kendimi size affettireyim".

Aslında bu fotografları sevgili arkadaşım Dobroslava için çekmiştim ve "Sevdiğin baklavalar ve tatlılar elimde! Eğer gelmezsen hepsini yeriz" notuyla şantaj amaçlı göndermiştim. O da kibar bir "Sen öldün!" notu ile aynı içten ve sevgi dolu haliyle cevap vermişti!! Belli mi olur, belki bu sayede ziyarete gelir.

Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.

2 yorum:

birdutmasali dedi ki...

:)))
tatlı tatlıı !!!! :))
seninde ağzının tadı hiç bozulmasın sevgicğim.

Sevgi Küçük dedi ki...

canımmmm çok teşekkür ederim.
kocaman öpüyorum seni