18 Temmuz 2010

Soft Bowl (3)




Etkinlikle ve Soft Bowl'la ilgili üçüncü yazım, sanırım. Bu kez size olanı biteni değil ama o gün bahsettiğim şahane kalıbı anlatacağım. Anlatmakla da kalmayacağım fotograflarla aklınızı başınızdan alacağım.


O gün bir çok bilgi edindik, kendilerine tekrar çok teşekkür ederim.


Damak Tadı'nın en tatlı ablasının kek kalıplarına ve onlarla yaptığı eserlere oldum olası hastayımdır zaten ama bu kez silikon kalıpta gönlüme göre şekiller görünce daha bir mest oldum. Bu kalıp yuvarlak kek kalıbı. Bunun dikdörtgen versiyonu da var ve Nurşen arkadaşım bize onunla leziz mamalar sunacak(mış). Dibinde lale desenleri var ve sonuç:




Kalıbın içinden çıkan kekin güzelliğine bakar mısınız? Bir de bunu süsleseniz...Hmmmm...Yemede yanında yat!


Hepimiz o kadar doymuştuk ki tadına bile bakamadık. Ama buradan tekrar duyurayım: ben bu kalıptan istiyorummmmm! Aşkıma kek yapacağım ve "..Sana kek yaptımmmm..." diye şarkılar söyleyeceğim.


Bilmem mesaj alındı mı? :)

8 yorum:

NarincE dedi ki...

Hafta sonu pek aktifsin şekerim. Ben sabah beri reçelle uğraşıyorum veee senin bulaştığın işler bende de başlayacak. Badana, boya...

Damak Tadı dedi ki...

Canım Sevgî'm,afiyet şeker olsun tatlım..Mutlaka o kalıptan sana gelecektir ve bizlerde senden harika isteyeceğiz..))Canımsın benim..Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Amannnn kaç Neclacığım kaç! İnan evi ustalara bırak ve kaç, en erken 5 ay sonra gel! Bu adamlar nasıl bir zihniyet olmuş anlatamam! Ben sadece bana özel sandım ama hikayeleri duyunca (belinde tabanca ile gelenler mi istersin?!) halime şükrediyorum. :)
Şimdiden Allah kolaylık versin.
Güzel bir hafta geçir.
Not: Ne reçeli yaptın çok merak ettim vallahi. Ben bu sene sadece domateslerimi yapacağım bir de turşumu! Daha da uğraşmam! Malum, henüz mutfağım yok!! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablacğım canım benim. Seninkiler gibi olması mümkün mü? Görüntüleri bile aklımı alıyor.
Herşey gönlünce olsun. Koccaaaman öptümmmm

asyaselda dedi ki...

özlemişim seni de deli kadın:):):):)
nasılsın:)
keklerden gelsen de buralara bizlerde yesek olmasmıııı..mersindeyiz hadi bekliyorum

Sevgi Küçük dedi ki...

bende özledim seni :)
aman şu tadilat bitmeden heçç bir yere gidemem.
:)

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

aşkolsun sana, sadece aşkına mı kek yapacaksın ?? eş dost ne yiyecek?

Sevgi Küçük dedi ki...

şimdi şekerim biliyorsun dünya bir yana O bir yana! seviyooommmm uleeemmmm :D
canım benim, lafımı olur sana kek + kısır yaparım kalbini gene çalarım.