29 Haziran 2010

(Mecburi) Sessizlik


Evdeki tadilat nedeniyle geçici bir süre...

Hayır yayınımıza ara vermiyoruz, mecburen "yayın yapmıyoruz"! Çünkü;

tadilat işleri ne kadar sinir bozucu,

ustalar insanı salak sanıp nasıl kandırmaya çalışıyorlar,

bir haftada bitmesi gereken alan nasıl oluyor da iki haftadır hala yerinde sayıyor,

bu arada evi nasıl toz/moloz/gene toz ve gene moloz basarken beni afakanlar nasıl basıyor,

kendi evinde göçebe hayatı yaşamak ne kadar garip oluyor,

dostlar olmasa hayat nasıl daha da korkunç hale geliyor,

buzdolabını salonda görmek nasıl insanı acıktırıyor....

işte tüm bunları yazmak istemediğimden ve akıl sağlığım tekrar yerine gelinceye denk susma hakkımı kullanıyorum.

Bir..iki...üç...tıp!


Not: Uzun süre benden haber alamazsanız bilin ki ya akıl hastanesinde ya da cezaevindeyimdir! :P

6 yorum:

NarincE dedi ki...

Amaann o ustalar ne çektirirler adama. Bizim azıcık yere fayans döşeyecek usta bir hafta süründürmüştü bizi. Kimi de işi beğenmeyip kabul etmemişti. Kırılacak fayansları kırmak işlerine gelmemişti. Yemeğini yap, peşini topla, boş boş toz kül içinde otur, işin zor şekerciğim, kolay gele...

Sevgi Küçük dedi ki...

Hiç sorma Neclacığım. Aynen dediğin gibi ve inan iki haftadır sürünüyoruz, ancak yarıladık işleri. İnan ciyaaaaakkk diyerek atcam kendimi sokaklara!! :)

asyaselda dedi ki...

hi hi hi biz atlattık çok şükür:):)kolay gelsin canım sana:)öpüyorum

Tijen dedi ki...

Ben zaten senden uzun zamandır haber alamıyorum Sevgi'ciğim!
Dilerim herşey yolundadır...

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah Selda ahhhh...Kuzum var ya bir bitsin resmen kurban kescem ha!! Evde taş üstünde taş yok diyorum şaka gibi geliyor! Böhüüüü
Sen bunu bırakta kankam nasıl? Giremiyorum ki bir bloga. Ay deliriciiimmmm
:(

Sevgi Küçük dedi ki...

Tijenciğim herşey orada okuduğun gibi valla. Dağınıklık, pislik, sinir bozucu ustalar vs derken bitsin başka bir şey istemiyorum moduna geçtim. :(
Hayırlısı ile bir bitse daha fazla başıma iş çıkarmadan bir tatil yapıp hızzzlaa döncem! :D