9 Haziran 2010

Canım Ailem Bitmesin


Oturmuş gözyaşları içinde ama çoğunlukla tebessüm ederek Canım Ailem dizisini izliyorum.

Kolay kolay dizi izlemem biliyorsunuz, ama bu dizi farklıydı. Aileden bir diziydi.

Hani bitmeseydi keşke...Hani valla tadı damağımda kaldı...

Feride, Halim, 20 yıl bitmeyen aşklarıyla Meliha ve Samim, Seyhan ve Ali, hele de o kıvır kıvır kuzucuk Pehlivan ile çoook sevmiştim.

Sosyal paylaşım sitelerinde de vardı; Behlüller değil Halimler istiyoruz, işte aynen öyle Behlüller değil Halimler olmalı hayatımızda.

Bilmiyorum...Belkide ben eski kafalı bir insanım. Ben mahalle kültürünü seviyorum. Esnafla selamlaşılan, ihtiyaç anında koşuşturan komşularla dolu mahalleleri.

Sabah evden çıkınca herkesin birbirine selam verdi, kapı kapı aşurelerin dağıtıldığı, evdekilere ulaşılamayınca yan komşunun arandığı, yaz tatiline çıkarken "bizim ev size emanet" denildiği, imecenin nostaljik kavram değilde etkin olarak kullanıldığı, komşu teyzenin oğlunu çağırıp eline ekmek arası yiyecek bir şey verdiğinde oyun arkadaşlarına da mutlaka hazırlık yaptığı..daha nice güzelliklerin olduğu bir yer istiyorum.

Eh mahalle böyle olunca orada Bihter'in Firdevs'in ya da Ednan Bey'in işi ne değil mi? :)

6 yorum:

yasamladans dedi ki...

inanın bizde çok üzldük..keşke bitmeseydi :(

NarincE dedi ki...

Bitti üzüldük ama iyi de oldu. Dizileri uzatınca tadı kaçıyor. Uzatmak için olmadık işler yapılıyor. Ben de Halim'i pek sevdim, kardeşime benzetiyorum oyuncuyu, renkli gözleri, yüz yapısı. Hele fondaki Zeki Müren şarkısı yok muydu?

Ballı Cimcime dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum, nerede böyle yüreği temiz sözü temiz insanlar... Dizi izlemediğim halde sayelerinde izlemeye başlamıştım, umarım yeni sezonda geri dönerler.

Sevgilerimle...

Sevgi Küçük dedi ki...

sevgili yaşamladans, bende yüzüm asık oturuyorum. :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım, annemde aynı fikirde. misal yaprak dökümü ve çok şükür bitecek olan aşk-ı memnu yu ele alalım...cidden bazen bitsinlerde kurtulsak dedirtiyorlar insana. :)

Sevgi Küçük dedi ki...

sevgili ballı cimcime, sanmam ki dönsünler ama sanırım başka bir dizi ile dönebilirler. yani umarım. :)