16 Mayıs 2010

Yardımınıza İhtiyacım Var :)


Arkadaşlar bir konuda yardıma ihtiyacım var.

Kısmetse 3 Haziran akşamı ilginç ama oldukça keyifli bir yolculuğa çıkacağım. Detayları sonra yazacağım, sürpriz olsun. :)

Yol arkadaşlarım çok sevdiğim iki dostum, iki ablam. Aslında bana ablalıktan çok annelik yaparlar ve ne zaman neye ihtiyacım olsa hep yanımdadırlar. O yüzden de böyle gezilerde ya da pikniklerde bana kesinlikle bir şey yaptırmazlar çünkü kıyamazlar. İşin kötüsü bende her seferinde "Bir şey hazırlayacak mıyız?" ya da "Alınacak bir şey var mı?" sorularına aldığım "Yok hiç bir şey yapmayacağız. Oradan alırız" ya da "Ay yok diyetteyiz zaten bir şey yemeyiz" gibi cevaplara inanıp onların eli kolu dolu gelmesi ile mahçup olurum. Diyorum ya kıyamıyorlar bana. Her ikisininde ilk çocuğuyum ben! :D

Ama bu kez bu tuzağa düşmeyeceğim. Daha doğrusu düşmüş gibi yapıp sessiz ve derinden hareket edeceğim. Muhtemelen onlar poğaça, kurabiye tarzı bir şeyler hazırlayacaklar. Meyveler, kuruyemişler gırla olacak. Bende öyle bir şey yapmalıyım ki klasiklerden farklı olsun. Böylece ortaya farklı bir şey koyabilmiş olayım.

Bana önereceğiniz, yenilinceye kadar bozulmayacak (gezi 3 günlük ama biraz dolanacağız, gerçi dağ tarafı filan ama olsun. Nereye gidiyorum diye iyice meraklandınız değil mi?), klasik pasta-börek dışında bir şeyler olabilir mi? Aslında gönlümden geçen şöyle sizlerin yaptığı gibi sunumu da tadı gibi göz dolduran bir şeyler ama ne yapacağım bilemedim.

Ben olsam şunu yapardım diyen herkesten yorum / e-posta bekliyorum.

Yardımınızla bu kez onları şaşırtacağım inşaallaaahhh :D


Not: Berroş, olur da bu yazıyı okursan diye sana özel not yazıyorum. Her ne kadar tarif ettiğim kişiler size çook benzese ve biz o tarihlerde yolculuğa çıkıyor olsak da yazıda bahsi geçen kişiler tamamen hayal ürünü!! :D

2 yorum:

asyaselda dedi ki...

ı ıhhhhh bilmemki böyle şeyler çok üzgünüm bitanem ama gerek yok bencede sen onlarla ol yeter:)

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
canımsın sağol. valla bende aslında öyle yapmayı ve her zaman olduğu gibi onların en büyük çocuğu olmanın keyfini sürmeyi planlıyorum ama bir yandan da vicdanım sızlıyor!! :D
şaka bir yana aslında istiyorum ki bende bir şeyler yapayım onları bir kez olsunda ben şımartayım. bakalım, kısmet.
sen nasılsın? seni geçelim kankam nasıl?